Gå til innhold

Hva er dine syke/merkelige drømmer/ønsker?


Axes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville robbet en stooor bank en eller annen plass i utlandet. Lurt alle trill rundt uten at noen blir skadd eller drept.. Bare gå inn, gjøre noen geniale trekk og komme ut igjenn med nokk penger til å gjøre hva jeg vill resten av livet. Mens poletiet står igjenn og bare klør seg på nesa..

 

Eller det motsatte komme inn i en bank, med masse våpen og lojale folk. Tvinge folk i kne og skremme livet av dem, kansje skyte noen. Og laget et helvette uten like til poletiet skyter meg, for de får meg ikkje i livet.!!

 

Og det ultimate som hadde vert og liggi med en skikkelig presist og lyddempa rifle på et tak i en storby, Oslo f.eks og snikskyte maaaase folk. :D

Endret av The Norwegian Pikie
Lenke til kommentar
faktisk prøvd å sikte med den rifla på bilde 1 der :cool:

6703035[/snapback]

 

 

Jeg har sikta med G3A3(AG3 for nordmenn), eid :tease:

 

Syk lyd i den der værtfall, om man skal tro effektene på Miami Vice.

6703061[/snapback]

 

Når jeg drar tilbake i tid og dreper Ivar Aasen, skal jeg ta lyden opp :cool:

 

(til dere nynorsk folk, no offense) :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Uhm, er vel en slags drøm/ting

 

Jaja, jeg og en kompis har snakka mye om hva vi ville gjordt hvis vi hadde hatt ei helg på oss der vi kunne gjøre hva vi ville, så når mandagen kom så blei tia stillt tillbake til fredag morgen...Men vi ville fortsatt huske hva vi hadde gjordt...Samt, du kunne ta med deg en ting....

 

-Første, gå inn på en random stor elektrobutikk og stjelt til meg ett kamra, seff et sykt bra ett...

-Andre jeg skulle gjordt var å løpe rundt til alle jentene jeg veit om (som er fine snille blablbalba) og spurt de face 2 face om hva de syns om meg, aka om jeg hadde sjangs..

-Så bare gjordt så usakelig mye faenskap, loada meg opp med alle faens våpen, golfkøller balltre, molotovs...osv osv...Siden millitære våpen ville blitt vanskelig..(gjør ikke noe om du dauer, du får bare "mindre tid" siden du dør før mand morning...

-Drept alle personen jeg hater rundt om i rekkeviddet...

-Maaaasse anna og..

-Til slutt...Så skal jeg bygge en usakelig rampe mitt på hovedveigen, henge bak en bil i 300 på ski...Henta snø fra fjellet seff....

-Dradd det mest usakelige trickset før jeg blir most ned i bakken, og splatta å dør...

Lenke til kommentar
Har alltid hatt litt lyst til å bryte meg inn i et hus jeg.

Ikke for å raske med meg alt av verdier, men tenk så spennende  :dribble:

6687516[/snapback]

 

Er seriøst overvudert det også... Er ikke SÅ spennende...

6693577[/snapback]

 

Høres ut som du snakker av erfaring L4r5 ! Tell me more.. tell me more!

Lenke til kommentar

Jeg ville planlagt noe kriminelt, bankran, mord, eller lignende, for så å utført det perfekt.

Det har jeg drømt mye om. Slikt dagdrømmer jeg om.

Jeg kan stå i en butikk og se på klær, da jeg plutselig begynner å tenke på hvordan jeg skulle ranet kjerringa i kassa og kommet meg unna.

Oceans Elleven/Twelve FTW.

 

Det er jo selvfølgelig noen erotiske drømmer også. :fun:

Lenke til kommentar
Uhm, er vel en slags drøm/ting

 

Jaja, jeg og en kompis har snakka mye om hva vi ville gjordt hvis vi hadde hatt ei helg på oss der vi kunne gjøre hva vi ville, så når mandagen kom så blei tia stillt tillbake til fredag morgen...Men vi ville fortsatt huske hva vi hadde gjordt...Samt, du kunne ta med deg en ting....

 

-Første, gå inn på en random stor elektrobutikk og stjelt til meg ett kamra, seff et sykt bra ett...

-Andre jeg skulle gjordt var å løpe rundt til alle jentene jeg veit om (som er fine snille blablbalba) og spurt de face 2 face om hva de syns om meg, aka om jeg hadde sjangs..

-Så bare gjordt så usakelig mye faenskap, loada meg opp med alle faens våpen, golfkøller balltre, molotovs...osv osv...Siden millitære våpen ville blitt vanskelig..(gjør ikke noe om du dauer, du får bare "mindre tid" siden du dør før mand morning...

-Drept alle personen jeg hater rundt om i rekkeviddet...

-Maaaasse anna og..

-Til slutt...Så skal jeg bygge en usakelig rampe mitt på hovedveigen, henge bak en bil i 300 på ski...Henta snø fra fjellet seff....

-Dradd det mest usakelige trickset før jeg blir most ned i bakken, og splatta å dør...

6703317[/snapback]

 

Sett stargate?

 

En slik tids-loop hadde vært ganske morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...