Gå til innhold

Hvordan er MyTravel sine fly?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komfort: Veldig flotte og nye fly. Bedre enn for eksempel SAS Braathens.

Plass: Grei plass, men ikke sånn at du får for mye akkurat.

Servering: Helt greit, men du må jo forhåndsbestille f.eks middag. Du kan kjøpe varer fra en liten katalog også.

Underholdning: LCD-skjerm for hver tredje rad. Viser når flyet tar av/lander, viser en relativt ny film og noen serier for barna.

Service: Ikke noe å utsette her. Hyggelige ansatte.

 

MyTravel er mitt favorittselskap når jeg skal fly utenlands. Når flyselskapet i tillegg har svært billig tax-free er det en sikker vinner. Du vil nok ikke bli skuffet!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
For å sette A320 opp mot 737, mener jeg at A320 har penere kabin og romsligere overheadcompartments, mens den også bråker betydelig mer.

 

Boeing for the win :D

6493764[/snapback]

Lenge siden jeg har flydd i Airbus nå, men flydde med 737 for noen dager siden og den støyet ganske mye. Husker ikke hvilket aitbus det var, men det var et relativt stort med 8 seter i bredden fordelt på tre rader.

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvilken type fly jeg flydde med, men alt var helt topp hvertfall. Vi hadde egen skjerm for hvert sete (i nakkestøtta til den foran) Her kunne vi velge å se på film, musikk, informasjon om flyturen osv..

 

En av de bedre flyturen jeg har hatt, så anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Husker ikke helt hvilken type fly jeg flydde med, men alt var helt topp hvertfall. Vi hadde egen skjerm for hvert sete (i nakkestøtta til den foran) Her kunne vi velge å se på film, musikk, informasjon om flyturen osv..

 

En av de bedre flyturen jeg har hatt, så anbefales virkelig!

6500617[/snapback]

Hvor mange seter var det i bredden da, 6 eller mere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...