Gå til innhold

Noe vits og starte og spille wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det er da fint mulig å være med i MC/ZG og lignende raidinstancer, så lenge du er heldig med guilden. Man må ikke lenger være en hardcoreguild for å kunne ta raidinstancer. Ikke MC/ZG i det minste. Jeg vil ikke si at man går glipp av så alt for mye hvis man ikke raider BWL/AQ/Naxxramas heller.

Det ER faktisk mulig å være en casual gamer, og fremdeles kunne ta del i noen raids.

6492459[/snapback]

Er delte meninger om det å gå glipp av ting......imo så tar du grundig feil, 95% av spillet foregår i bwl/aq/nax mener da jeg vertfall.

Endret av Songmist
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt prøve 10 dager med WoW om det ikke er fare for at du blir for hektet. Jeg har sett flere som har "ødelagt" livet sitt med WoW, men om du klarer å beherske deg og ikke lar spillingen gå utover skole/jobb eller sosialt liv så kan du prøve det ja.

Det er ivertfall min mening.

Skrevet

Prøv en ti dager test, som sikkert noen av vennene dine har.

Sjekk ut spillet i god tid, liker du det så spill det.

Men ikke spill det fordi vennene dine spiller det, og behersk deg som flere har sagt så du ikke sitter resten av sommeren foran skjermen.

Skrevet
Prøv en ti dager test, som sikkert noen av vennene dine har.

Sjekk ut spillet i god tid, liker du det så spill det.

Men ikke spill det fordi vennene dine spiller det, og behersk deg som flere har sagt så du ikke sitter resten av sommeren foran skjermen.

6493735[/snapback]

Ganske nylig så jeg at det var mulig å registrére seg gratis i 10 dager uten "guest pass" i WoW.
Skrevet

Takk takk for svar.

Det kunne jo være en mulighet og bruke accounten til en kompis da. så slipper jeg verken og kjøpe, eller å spille wow som faen i 10 dager

Skrevet
Takk takk for svar.

Det kunne jo være en mulighet og bruke accounten til en kompis da. så slipper jeg verken og kjøpe, eller å spille wow som faen i 10 dager

6493970[/snapback]

Men da har du ikke mulighet å fortsette på den charactern såklart.

Skrevet

Nei, ikke begynn.

Wow vil i mine øyne bli ødelagt etter expansion. (imo)

Blizzard begår nå samme feilen som ble gjort av skaperne av everquest.

Everquest mistet spill massen sin pågrunn av expansions og altfor store endringer, for ofte.

wow=grinding og atter grinding=kjedelig og tidkrevende.

Selv har jeg nedelig klart å gi meg etter 1.5 år med spilling.

Jeg nyter å ikke være hekta på wow.

Conan spillet derimot, det har jeg trua på.

Skrevet

Hvis du ikke har spilt WoW syns jeg absolutt du burde begynne å spille det. Det er et utrolig bra spill og har et det største gameplayet jeg noen gang har har opplevd. Mange sier at spillet bare går ut på grinding, det kan så være, men det jeg liker med WoW er at du alltid for lønn for strevet. Og det er denne følelsen som gjør at folk kan sitte time etter time. Til slutt kan nok dette bli kjedelig (noe mange av postene her tilsier), men nevn det spillet som ikke blir kjedelig etter 30 dager ingame eller 50 dager ingame eller kanskje godt over 100 dager ingame.

Når det gjelder alle som slakter WoW her, så er mesteparten folk som har spilt i lange tider og har naturlig nok godt lei spillet. Men jeg tror også de innerst inne på innrømme at WoW er et utrolig godt spill som itillegg er god underholdning. Eller har dere brukt store deler av tida deres i et år på noen som overhode ikke var morsomt :hmm:

Nei kjøp WoW, det er et av de beste spillene der ute.

Skrevet (endret)
Selv har jeg nedelig klart å gi meg etter 1.5 år med spilling.

Jeg nyter å ikke være hekta på wow.

Conan spillet derimot, det har jeg trua på.

6494959[/snapback]

Jeg har en kompis som hadde sluttet med WoW, men hva skal det være godt for når han begynte å spille EvE og Anarchy Online istedet?

Dersom du nyter å ikke være hekta på mmorpg, ikke begynn med et nytt et. Dersom du nyter å ikke være hekta på WoW men gjerne vil hekte deg på noe annet så fort som mulig, hopp gjerne over til Age of Conan.

1337AntiKatt, Tror du har utrolig rett der..

Alle som anbefaler å ikke kjøpe spillet, hvor mange timer har dere spilt det selv? De fleste spill går jeg lei av etter noen timer eller dager, men noen fortsetter bare å underholde.. Eksempelvis WoW, Battlefield, Starcraft, Fallout 2, Counter-Strike med flere.

WoW er på mange måter et spesielt spill, som med Counterstrike og Starcraft har det vekket spillelysten hos mange som ellers ikke var overhodet interesert i data eller dataspill.

Men, er det et bra spill? Jepp, en kan nesten ikke mene noe annet med tanke på hvor stort det er blitt. Dersom du mener WoW ikke er et bra spill setter jeg litt spørsmålstegn om hva du mener et bra spill bør ha, og hva som mangler i WoW.

Spillet fenger mange men ikke alle, det er lett for at det går med nokså mye tid til å spille det, særlig om du er lite med venner eller er lite ute fra før av. Kan godt være du vil angre på at du kjøpte det også, hehe, men gøyt er det iallefall.

Endret av Pycnopodia
Skrevet

Når det gjelder alle som slakter WoW her, så er mesteparten folk som har spilt i lange tider og har naturlig nok godt lei spillet. Men jeg tror også de innerst inne på innrømme at WoW er et utrolig godt spill som itillegg er god underholdning. Eller har dere brukt store deler av tida deres i et år på noen som overhode ikke var morsomt :hmm:

6495137[/snapback]

Stemmer nok det.

Jeg har hatt utrolig mye gøy i de 1.5 årene jeg har spilt. Har blitt kjent med mange og opplevd mye. Jeg er nok bare lei. Dessuten er det så fint vær ute...hehe

Skrevet (endret)

Nok en gang takk for mange bra svar. :)

Nei, jeg nyter ikke og være hekta på noe som helst, men jeg vil ha et mmorpg lignende spill jeg kan fyre opp på PC´n når jeg vil, men klarer ikke og bestemme meg for hvilket(enda) :)

Har forresten sett på The Matrix Online. Noen som har prøvd det? Siden jeg liker The Matrix så dette int. ut :)

Endret av Gakkakk
Skrevet

Spill til level 60, første gang jeg levelet opp en karakter til 60 var fantastisk. Når jeg kom til 60 møtte jeg liksom veggen, hva skulle jeg gjøre nå? Gjøre strat/scholo/ubrs for noen crappy items? (dette var før MC var mulig). Etter 60 er alt en enseste stor GRIND, jeg forstår ganske enkelt ikke at folk finner det underholdende.

Quit når du kommer til 60 og har prøvd alle pre zg instancene, da har du opplevd det du trenger å oppleve i WoW. Vil ca ta rundt 15-20dager av ditt liv (snakker her /played).

Hvis du vil bli "uber" så må du nok forvente å kaste bort 35-50dager av ditt liv ved å sitte å se på noen pixler. Så når du har fått masse uber items og knuser pugs i PvP, da kommer BC ut og du må begynne å skaffe nye items, og sikkert grinde "litt" rep også.

Sjekk heller ut Dungeon and Dragons: Stormreach, finner en 10dagers trial på ddo.com tror jeg. Det er faktisk et spill du kan sette deg ned med og spille i en halvtime-time. I motsetning til wow som krever 2-5timer av ditt liv hvis du vil gjøre noe konstruktivt. Nå har jeg kun testet trialen selv, så kan ikke uttale meg omm DD end game. Virker heller ikke så "addictive" skapende som WoW heller.

Skrevet

Sjekk heller ut Dungeon and Dragons: Stormreach, finner en 10dagers trial på ddo.com tror jeg. Det er faktisk et spill du kan sette deg ned med og spille i en halvtime-time. I motsetning til wow som krever 2-5timer av ditt liv hvis du vil gjøre noe konstruktivt. Nå har jeg kun testet trialen selv, så kan ikke uttale meg omm DD end game. Virker heller ikke så "addictive" skapende som WoW heller.

6496851[/snapback]

Hvordan vet du at ikke DD end game også blir å kreve 2-5 timer? Når du levler opp fra 1-60 i WoW så kan du fint spille 1 liten time uka å ha det like gøy (sjansen for at du spiller betydlig mer er stor ;) ).

Skrevet

Huff....

Jeg sier jeg ikke vet hvordan end game er. Men slike spillet er bygd opp, så kan det minne litt om AO og mission systemet. For de som var så uheldige å måtte level oppe sine karakterer med solo/team missions på RK i AO vet at man ikke trengte å bruke 5timer for å fullføre et mission. Så det er ingenting utifra min erfaring som tilsier at DD end game krever mer tid en du føler for å selv investere i spillet. I motsning til WoW som "krever" at du må sitte i mange timer i en useless instance om du er uheldig med din teammates.

Har du prøvd å gjøre Deadmines med en horde karakter? Prøv å gjøre det på en time du, GL :p.

Skrevet (endret)

WOW= World online work^^, du vil ikke få noe serlig fritid til noe annet en wow. Pga av at spillet er satt opp sånn at hvis du ikke har tid til å raide hver kveld så blir du aldri best og du vil ikke oppleve de store øyeblikkene når du gjør store instancer, du vil aldri bli hige rank osv. Det var i hvertfall noe av det største jeg opplevde i wow, å ta bosser med guilden å få kick. Hvis du blir avhengi som ca. 95%(virker som d er så mange:p) gjør at du roter bort masse av det neste året ditt og da regner jeg med ditt sosiale liv, skole og helse.

Men for all del wow er et sykt bra spill men det er som jeg vil si etter å ha spilt harcore i 1 år nå, et (farlig) spill for både kropp å sjel.

Endret av LeanFear
Skrevet
Ok. Noen som vet om no spill ala WoW? altså et som du kan spille når du vil, og bygge deg opp, og spiller med andre orntlige folk på nettet?

6492503[/snapback]

RUNESCAPE!

Skrevet

Nå har jeg da prøvd sånn trail i 6 dager. Og når jeg hører hvordan spilelt "starter" på level 30 og opper over, og er kulest på 60. Syns jeg det er litt håpløst! Jeg må si det er et veldig bra spill, men man spiller det egentlig litt pga at så mange andre spiller det. Og da starter det med venner osv, men nå begynner dette spillet å bli litt gammelt. Altså forsvinner mange nå eller om ikke så lenge.

Jeg skal ikke kjøpe spillet! Fordi jeg har hørt om mange spill som ser veldig lovende ut :) Hvis ikke disse holder mål, kommer det jo en tillegspakke til wow kanskje samtidig? Eller rundt der, og da kan man jo kjøpe dette, fordi mange har muligens begynt igjen pga det ikke er det samme gamle.

Altså råd: vent litt ;) Hvis ikke du kan starte og spille med noen andre venner som er rookies..

Skrevet
Er delte meninger om det å gå glipp av ting......imo så tar du grundig feil, 95% av spillet foregår i bwl/aq/nax mener da jeg vertfall.

6493698[/snapback]

Ganske morsomt synspunkt egentlig. 95% av spillet er i BWL/AQ/Naxxramas? Enten må jeg være ganske så dårlig i matte, eller så tar du grundig feil. Hvilket av de to mulighetene er det?

Hvorfor utgjør BWL/AQ/Naxxramas 95% av spillet? Er det en mindre prestasjon for nye folk å gjøre MC nå, enn før? Er ikke alle som leser tactics vet du. Er litt nysgjerrig på hva du svarer her nå ^^.

Skrevet

Hele raid instance fokusen i Wow (i tillegg til grind, grind grind-o-rama) er det som gjør det så endeløst KJEDELIG for oss som ikke gidder å joine ett hardcore guild som krever så og så mye oppmøte hver dag og skal være uber leet for å få mest mulig bosser på farm status. Ei gidder/kan jeg bruke kjempemye tid på PvP hver dag heller. 1-60 i WoW var gøy. 60 er ikke...

Skrevet (endret)

Støtter deg i det MrLee.

Følte det samme. Etter du har tatt high end noen ganger er det gørr kjedelig.

Jeg var med på å lære alt fra starten av, altså en nuub ikke farm status.

Det var skikkelig gøy i to måneder, men etter det føltes det som kveldskifte på jobben. PVP server som jeg spilte på var rene helvete. Ganking gjennom hele spillet. Startet på pvp fordi noen RL venner gjorde det.

Tar man pvp systemet for eksempel er det kun honour farming det går på. Ingenting i pvp og honour handler om skill nå. Slik systemet er lagt opp er det de som har mest tid som får høye ranks.

Er du en spiller som liker å utforske å nyte quester, samt ha en fin sosial opplevelse da du levler opp charen din start på pve server. Jeg rerollet til Alliance på pve server og følte wow for hva det virkelig kunne tilby. På pve server slipper du å bli ganka av feige spillere mange lvl høyere enn deg selv. Du får tid til å nyte historien bak questene du tar, nyte det fine landskapet uten å være redd for å bli angrepet.

Wow er et meget bra spill uten tvil fra lvl 1-60. Mange quester kan føles som repitasjon og slikt, men det gjelder for de fleste mmorpg vil jeg tro.

Beste wow opplevelsen har jeg da jeg levler fra 1-60.

Dessverre har wow blitt ødelagt på noen måter av "lol kkthx nuub epic" kulturen.

Før så var samhold og vennskap viktigere enn en epic, slik er det ikke nå. På til og med Moonglade som er en RP PVE har vi merket dette.

På tross av dette spiller jeg fortsatt wow. Ikke pga jeg må ha et nytt purple item, men fordi jeg liker opplevelsen.

Jeg driter liksom i om noen har bedre utstyr enn med. Bare jeg har det gøy med spillet, og opplevelsen.

Endret av Darkrevan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...