Gå til innhold

lys i front grillen( chieftec dragon)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Chieftec medi sølv,og har oxo noen planer om det.

Dette vet du sikkert,men hele forsiden av kabinettet kan taes av(bare noen klipps inni kabbisen.

Og der rillene er i fronten på kabinettet er det rimlig god plass inforbi.

 

Jeg har planer om å lage til ei 120mm vifte/m blå led i fronten,men d blir vanskelig å få overgangene til fint fordi rillene i fronten er kun 100mm i bredde.

Så jeg må pønske ut en plan :smile:

Lenke til kommentar

hmm.Jeg har aldrig vært henni kald katode,men disse får man jo i div.størrelser.Sjekket nå 3dfx og de hadde kald katode men de var ca 30cm lange:/,men bare 1cm tykke så de hadd passet hvis lenda hadde vært ca.20cm.

Ellers hadde de neon vire(noen med erfaring?)

 

 

Skal ta en grundig titt på mp og netconnection...

Lenke til kommentar

jeg har dual katode i mitt thermaltake xaser kabinett. Disse lager ingen varme (Selvfølgelig er dent noen som vil si at jo, for all energi går over i varme) Så ja, teoretisk sett lager de nok varme, men den er ikke merkbar.

 

jeg bestilte fra microplex

 

Mange har hatt problemer med disse, att den ene lyser sterkere enn den andre. Dette problemet har jeg også. Men jeg har bestemt meg for å 'drite i det', orker ikke all den bytte greien og ventingen..

 

Levetiden på katodene lurer jeg også på, samtidig lurer jeg på om de slites veldig av og bli tatt av og på, i forhold til å stå på hele tiden.

Lenke til kommentar

den som kjører kald katode fra microplex!

Se på siden deres så ser dere at de sier at de vil lyse forskjellig en liten stund, men så kommer det seg etter hvert...

 

Har selv en dual UV/black katode fra microplex, den lyser ikke forskjellig(har vertfall ikke merket noe enda..) Vurderer og kjøpe en til å ha i grillen som dere snakker om!

Lenke til kommentar

det hørtes kult du med lys i grillen. jeg går rundt med planer om å kjøpe dual 10cm kald katode (rød) fra microplex og sette inn bak grillen. :=) Men (ihvertfall på dual 30cm) er det jo to "terninger" på hver ende av den kalde katoden (ganske store). Lurer på om de får plass bak grillen på dragon midi. Jeg hadde grillen av for at par dager siden, og det så litt trangt ut bak der... Noen som har prøvd dette, og vet om det er plass nok ?

Lenke til kommentar

har bestilt 100cm med neonvire fra mpx sammen med 4 20cm kalde katoder (alt i rødt seff).

skal slynge neonviren rundt grillen i fronten på chieftecen min og peise de katodene inni kabinettet en plass, DET blir lysshow det :grin:

 

et av løsrørene døde på meg for noen dager siden :sad: så jeg håper at katoder har lengre levetid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...