The Norwegian Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg lurer på hvilke skins cs-spillerne på forumet bruker. Gjerne legg med en link til skinene sånn at andre også kan få bruke dem Her er mine: Pistoler: Glock USP Sig P228 Desert Eagle Dual Elites Hagler: M3 XM1014 Maskinpistoler: TMP MAC-10 MP5 UMP45 P90 Maskingevær: FAMAS AK47 M4A1 AUG AWP Scout Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): For de som ikke vet det så skal .Wav filene legges i cs-mappa di i sounds -> weapons og .mdl filene skal legges i cs-mappa di i models Mine skins er til 1.6. Endret 13. juli 2006 av Acolyt3
bokhylle Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Bruker selvfølgelig de vanlige "skinsa". Bare tull å ha masse sånne rare skins. Det pleier heller ikke å være lovlig i compos på forskjellige LANs.
Be__bad Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 skins var 1.5 moro.... tilbake i "de gode gamle dager".... *drømme* men men... så en side der man lastet ned helt gjennomsiktige (sånn at man så HELE skjermen) skins. dette er et fortrinn.... man kunne også laste ned lyder som gjorde at det var lettere å høre hvor folka var... skins var moro... men nå er det litt lame.. +at clan spilling er ulovlig med skins.
The Norwegian Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Er jo litt kos når man ikke spiller på lan da
Jooakim Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Haha, custom skins er for fjortisser. Jeg bruker standard 1.6-skins. :-)
SideburnsKongen Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Haha, custom skins er for fjortisser. Jeg bruker standard 1.6-skins. :-) 6486792[/snapback] Agree that one.. Bruker jo seff orginale..
Morfiril Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 skins var 1.5 moro.... tilbake i "de gode gamle dager".... *drømme* men men... så en side der man lastet ned helt gjennomsiktige (sånn at man så HELE skjermen) skins. dette er et fortrinn.... man kunne også laste ned lyder som gjorde at det var lettere å høre hvor folka var... skins var moro... men nå er det litt lame.. +at clan spilling er ulovlig med skins. 6484782[/snapback] Bytte ut footsteps lydene med awp skudd :!: *bam!* *bam!* *bam!* hele tiden Joda, masse som kan gjøres med lyder og sånt.
The Norwegian Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Selv har jeg en cs med skins og en uten..
............... Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Spilte på en server med skins, likte det ikke så alldri skaffa meg det, og har ikke tenkt til det heller..
simzERK Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Spillt på en server med skins? Man ¨å jo laste det ned til seg selv? Kanskje du spillte på superhero server?
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ja skins på 1.5 var greit... En stund.. Helt til at jeg fant ut at skinsa gjorde aimen min helt bugga. Har aldri prøvd skins på 1.6..
............... Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Spillt på en server med skins? Man ¨å jo laste det ned til seg selv? Kanskje du spillte på superhero server? 6491874[/snapback] nei.. Var noe tyske greier, var aim da, så kanskje banen? men det var colt og ak, så helt anderledes ut.. Likte det lite.. EDIT: og det var ikke no superhero o.l... EDIT2: JA, jeg viste det het AK og ikke AFK.. Endret 14. juli 2006 av beneiro
TQfflus Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Spillt på en server med skins? Man ¨å jo laste det ned til seg selv? Kanskje du spillte på superhero server? 6491874[/snapback] nei.. Var noe tyske greier, var aim da, så kanskje banen? men det var colt og afk, så helt anderledes ut.. Likte det lite.. EDIT: og det var ikke no superhero o.l... 6491980[/snapback] colt og "aFk"? Tror du bomma litt, enten på tastene eller utrykket;) (btw afk= away from keyboard) Men on topic: Hva er vitsen med skins? Det er vel ingen som spiller 1.6 for grafikken sin skyld. Dssuten kan man ikke bruke det med clan og aimen blir ødelagt hvist du feks har gjennomsiktige våpen. Da erhalve gleden med cs borte nemelig det er så utrolig plaint i grafikken og fortsatt så mye spilleglede. Endret 14. juli 2006 av Cold Spot
SKAÐI Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Bruker vel hmm, 1,5 kniven...Fordi den fulgte med hltv mod som jeg lasta ned.. Og axe nade, bare fordi jeg ikke takler de vanlige nades'a
KKake Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Spiller med skins i CZ sin "skrimish" del, men ikke i 1.6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå