Gå til innhold

HW-Lan 06: Gamere og folk som vil ha høyt volum, skill dem!


~Alex~

Anbefalte innlegg

Hadde vært herlig om dere satte alle som har meldt seg på gamecompoer og folk som ikke vil ha høy musikk på et eget sted, så man slipper all støyen fra anlegg med høyt volum. Når man spiller i konkuranser er det viktig å kommunisere og dette er veldig vanskelig hvis man høy lyd rundt seg på alle sider. (Eller ikke er spesielt glad i høy musikk) Har selv erfart dette på andre LAN og jeg anbefaler dere å gjøre noe sånt, det vil hvertfall hjelpe gamerne mye. Dreamhack har i flere år gjort noe lignende med stor sucsess. Da får de som ikke vil ha høy lyd og de som vil ha høy lyd begge en god lan opplevelse.

 

Så slipper dere frustrerte gamere og andre deltagere :)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det som er problemet her, er at det er en stor hall, høyt under taket, og da vil musikken komme til over allt uansett. Vi kan heller ikke sette opp lydtette vegger, det ville blitt for dyrt, så det er ingen mulighet.

 

EDIT: Men jeg er for en avstand mellom gamer og musikk "delen".

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar

Trenger bare litt avstand, greitnok at man har mye støy i bakrunnen, det er helt vanlig på lan. Det er noe helt annet å ha en fyr med 4x20 basselementer ved siden av seg når man prøver å konsentere seg og komunisere over vt, enn å ha mye støy i bakrunnen.

 

Håper det kommer til en løsning :) (Venter med å kjøpe bilett til jeg får noe mer tilbake melding på dette)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...