Gå til innhold

Noen spill å annbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Nå skal jeg kjøpe et nytt spill, men er usikker på hvilket jeg skal kjøpe. Jeg ønsker et spill som man ikke må betale en fast månedsavgift for. Vær så snill å ikke nevn guild wars eller oblivion eller WoW. Jeg vil gjerne ha et spill der man kan gå opp i leveler. Gjerne noe middelaldrende med magi, sverd, og pil og bue og slikt (men det er ikke nødvendig).

Hvilke spill annbefaler dere? :)

Endret av chipmann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er et online rollespill du vil få anbefalt, så finnes det en del tråder om dette på forumet allerede. Hvis ikke er det fint om du spesifiserer ditt ønske bedre i emnefeltet i det minste.

Skrevet

Nei, jeg mener et vanlig spill. Ikke online egentlig, men hvis noen har noen avgiftsfrie spill som er online blir anbefalingene tatt i mot med stor glede :)

Skrevet
Titan Quest skal være et bra spill.

6483539[/snapback]

Jepp! Fantastisk spill som garantert får deg hekta. og NEI, det er ikke et online-spill, men du KAN spille multiplayer.

Skrevet (endret)

I alle dager, Penumbra så jo flott ut, til tross for at disse Frictional Games hadde litt garasjeforetak-preg.

Penumbra er forresten et begrep som også brukes ofte i White Wolf's World of Darkness-univers, noe som betyr at jeg kan foreta en flytende overgang og anbefale deg Vampire - The Masquerade: Bloodlines, et spill som bruker WoD-universet som setting. Det er et RPG, faktisk et meget godt RPG, og til tross for at det ikke finner sted i middelalderen kan du fint plukke med deg et sverd og gjøre en del ting som iallefall minner om magi. Tror ikke det koster særlig mye for tiden, og det er et spill det er verdt å få med seg.

... Sånn siden du ikke ville spille Oblivion, og Titan Quest allerede var anbefalt.

Endret av Zealuu
Skrevet

anbefaler black and white 2, prey og fable the lost chapters.. har du god pc, anbefaler eg også oblivion... om du liker black and white 2, er det bare å skaffe seg battle of god 8ekstra pakken! :thumbup:

Skrevet

Ja, siden det ikke er noen månedsavgift så er det et alternativ, men jeg sa at folk ikke skulle nevne det fordi jeg har fått det annbefalt så mange ganger før :) Fint med noe nytt :)

Skrevet (endret)

Ingen som har nevnt Diablo?!<-Jeg vet at det ikke er noe han har lyst på men er et bra spill som bør prøves. Uansett de andre spillene som er nevnt her er bra.

Edit:Ikke skyt meg

Endret av SasaB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...