flakken Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvilken av disse to har størst nytte i raids eller grupper generelt, og hvilken av disse to er det færrest asshats som spiller? Er disse to bare support klasser i grupper eller tilates det at de går DPS?
genetex Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det spørst hva som tillates i grupper, shaman kan vell vere begge deler ganske easy, mens om druid skal heale OG gjøre dmg tror jeg det vil sluke mana fort. I endgame er vell begge egentli bare healere og buffere, shaman gir totems. Det er vell 1 feral druid med i hvert raid tror jeg pga. en +3% crit chanse aura, men tror det er bare en som får vere feral.
Loeve Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 3% crit-auren har moonkin, som er et balance-talent.
flakken Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Skal kanskje vurdere å rolle Shaman da, men jeg har enda ikke planlagt race.
Gene Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 For spell dmg ja, men Leader of the pack har for melee og ranged.
Radhoo Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Samt at feraldruids har 3% crit-aura, også kjent som Leader of the pack.
Loeve Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Ah, såklart. My bad Endret 13. juli 2006 av Loeve
StorPeder Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Priest, Rogue eller warrior. Shamans og Druids er erstattelige, ingen _må_ ha de i raid...
Theoneask Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Priest, Rogue eller warrior.Shamans og Druids er erstattelige, ingen _må_ ha de i raid... 6483252[/snapback] Sant. Men det er lett for druids å komme inn i endgame guild fordi det er ikkje so mange som tenker sånn. Shaman veit eg ikkje noke om. Mykje lettare å komme inn i endgame guilds for druid ein rogue iallefall.
dnthalhuk Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Priest, Rogue eller warrior.Shamans og Druids er erstattelige, ingen _må_ ha de i raid... 6483252[/snapback] Du må ha alle classene i et 40 mans raid under normale omstendigheter, og det er kjekt å ha alle i 20 mans raid. Når det gjelder 5 man grupper så er stortsett alle classes erstattelige. Priest mot Druid, Paladin, Shaman, Rogue mot stortsett alle classer og Warrior mot druid, (kanksje paladin er ikke helt sikker). Men på samme måte kan jo både Druid og Shamans erstattes av tilsvarende classes. Når det gjelder tråstarter så er det egentlig bare å gå etter magefølelsen. Eventuelt spille begge opp til level 20 også bestemme seg. Edit: begge classene er support class, men får du foten innenfor en endgame guild så skal du nok klare å skrape til deg en del pvploot. Fordi Rogues tar NS/BF, noe som betyr at druids kan få annen leather billig, og for shamans så tar Hunters GS/DS noe som betyr at det lille av mail som er igjen med str/ap/critt kan taes av shaman. Men i disse dager går de fleste shamans for spell damage har jeg fått inntrykk av så det går vel til disenchant Endret 13. juli 2006 av 1337Antikatt
flakken Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg spurte ikke hvilken class generelt som jeg burde velge eller lignende. Jeg spurte hva som er mest ettertraktet av Shaman eller Druid EDIT: Eller kanskje jeg burde vurdere å rolle Mage Endret 13. juli 2006 av flakken
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg spurte ikke hvilken class generelt som jeg burde velge eller lignende. Jeg spurte hva som er mest ettertraktet av Shaman eller Druid EDIT: Eller kanskje jeg burde vurdere å rolle Mage 6484638[/snapback] Generelt er det flest shamans i forhold til druids, og det er lettete å komme inn i end-game-guilds og få grupper som druids, siden det er forholdsvis få av dei. (som regel)
IHASBOOK Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kjør druid. Shaman er haapløst å lvle opp. mana problemer til tusen
Nstin Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Kjør druid. Shaman er haapløst å lvle opp. mana problemer til tusen 6487010[/snapback] lol.. enhancement er en fin bil
xanth0s Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Kjør druid. Shaman er haapløst å lvle opp. mana problemer til tusen 6487010[/snapback] Har du prøvd ? kansje L2p!!
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hvilken av disse to har størst nytte i raids eller grupper generelt, og hvilken av disse to er det færrest asshats som spiller? Er disse to bare support klasser i grupper eller tilates det at de går DPS? 6481823[/snapback] Begge to er vel like nyttige, shaman pga totems, self-res hvis late warlocker har glemt å soulstone, samt kurant healing. Druider har GotW, combat-res og generelt sett bedre healing enn shaman. Ingen er uunnværlige. Sist jeg sjekket var druider den minst spilte klassen, så det er nok et trygt valg hvis du tenker på endgame. Om det blir support eller dps kommer an på guildet. Når de forskjellige instancene er mestret og alt er bare plankekjøring, så blir spec og rolle i raidet litt løsere. Går du i tier 0-instancer med pugs, blir det nok healing, med mindre de har en priest fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå