Gå til innhold

MSN henger seg - igjen

Dukle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei .. jeg skulle sende et par sanger til en venninne av meg, men av og til så får hun ikke filene fordi det ser ut som om MSN bugger, pleier alltid å restarte MSN for å få dette til å funke. Jeg hadde hun samtidig på cam så jeg tok som jeg alltid gjorde "logg off msn" Men da hang jo MSN seg så da måtte jeg ta ctrl+alt+delete for å lukke ned på den måten.

Så startet det: Jeg får nå 80004005 error, når jeg skjekker tools --> options --> connections så står det at jeg er currently NOT coonected to .NET messenger service.

Dette har skjedd en gang før på vårparten, da hang MSN seg i nesten en uke før det plutselig funket igjen. Husker ikke om jeg fikk samme error da.

Noen som vet hva man kan gjøre?

Jeg har allerede prøv å slettet MSN og lagt det inn på nytt av, men de MSN loggene er der fortsatt.

På forhånd så setter jeg veldig stor pris på all hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MSN er noe ustabilt ræl desverre. Når du avvinstalerer legger den igjen instillinger osv på maskinen, noe som kan skape problemer ved evntuelle feil.

Sjekk om du kan logge deg på med ditt brukernavn og passord på en annen maskin med msn.

Prøv deretter å legge inn siste msn på nytt.

Skrevet (endret)

Hei

Du må nok renske opp en smule etter avinstalasjonen.

Prøv med "jv16 Power Tools"

den fjerner alle spor etter messengeren du hadde. :)

Endret av comcom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...