webby1 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Har avinstallert cd-rommen, men hvordan får jeg installert den igjen?
Jarmo Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Windows vil finne den automatisk ved oppstarten med mindre du har korrupte filer i atapi.sys osv..
Aykon Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Må bare spørre. Hvorfor gjorde du det ? Windows skal klare og finne driverene selv til cd-rommet. Gå på "Device Manager" og trykk på "Scan for hardware changes". Se om ikke windowsen din finne driverene selv da. Hvilket os har du foresten ?
webby1 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Saken var at den cd-rommen på pcen fungerer ikke, men nå har jeg fådt meg usb cd-rom på min bærebare pc. Usb cd-rommen fungerte, men når jeg skulle til å brenne så måtte jeg bruke pcen cd-rom. Så tenkte jeg hvis jeg avinstallerer pcen cd-rom så vil den bruke den andre. Men nei, begge cd-rommene ble avinstallert.. Men hvordan for jeg f (usb cd-rommen) til å bli standarden på pcen? Jeg har windows xp..
Jarmo Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det var merkelig, har du startet opp maskinen igjen ? Dette skal gå automatisk som sagt.. Du kan jo gå til maskinvarebehandlig og ta en titt der, ser du noen gule utropstegn der ?
webby1 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 (endret) cd-rommen ble fiksa når jeg reastartet pcen.. Men nå har jeg fådt et nytt problem, når jeg trykker "C" tasten for å formatere min toshiba bærebare pc så skjer det ingen ting i opstarten av windows. Trur det har noe med at usb ikke har koblet seg på enda. Endret 12. juli 2006 av webby1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå