Gå til innhold

Diskuter Nokia N72 her!


Anbefalte innlegg

neida... er lett å blande alle de nye N mobilene... men helt seriøst ville jeg gått for N70 isteden. den har kliss lik skjerm, ikke så "plastikkaktig" og 3G etc.

 

men klart om du ikke trenger 3g og liker denna så.

lykke til.

6474543[/snapback]

 

så sant så sant.. men i følge Amobil så er N72 en bedre telefon enn N70.. eller fikk bedre score på testen. pluss at N72 er no en nyere telefon.. desto nyere desto bedre ikke sant? :D

6474576[/snapback]

 

 

nå vet jeg ikke hvor mye peil du har på mobiler? men nyere vil ikke tilsi at den er bedre... den er lik inni N70, hverken bedre eller dårligere... kliss lik skjerm/oppløsning, som forøverig er "gammel" standard i disse tider. men jljjeminhatt du må jo kjøpe den du liker! sorry at jeg blandet meg inn.

6474602[/snapback]

 

 

nei nei.. jeg laget denne posten for at folk skulle blande seg inn:D

 

men la oss ikke gå for mye off topic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja vet jo dette fra før. litt på tampen å si 6600 men ble så gira liksom... N70 kan sammenliknes da.

 

ang. design, synes N70 er penere da N72 er så plastikkaktig. bruksområdet ang. mp3 spiller er de vel ganske like, kan jo bruke egne headsett i begge. med adapter da.

 

oki...god natt for nå.

 

N72 er jo søt i rosa da, det fårn si!

Lenke til kommentar

tror selv at den kommer på rundt 3000, men noen som vet når den kommer da? har lest noe om juli/august men hadde vert fint å fått en bekreftelse.

 

hos nokia norge står N72 på aktuelle modeller og ikke på kommende modeller slik som N73 og N93. vil det si at det har kommet men er "vanskelig" å få tak i eller noe?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

leser her at N73 skal være en meget bra musikk telefon også.. lurer litt på hvordan den er iforhold til N72. det siest der at n73 kan bli den nye musikk telefonen, men hva er egentlig forskjellen på N73 og N72 når det gjelder musikk delen?

 

EDIT:

leser her at N73 har Innebygde stereohøyttalere og OMA DRM 2.0-støtte for musikkfiler (som ikke sier meg mye) og den har equalizer.

 

som ikke finnest på N72

 

dette vil jeg si at er dårlig nyheter for N72:(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
God morgen!

 

N73 blir nok "vinneren" iår ja... liten å nett er den også, absolutt en jeg venter på! du burde lese tråden om den lenger ned på siden. den blir jo litt dyrere enn du har tenkt deg men herremann da har du jammen en fin mobil! :thumbup:

6476703[/snapback]

 

synest faktisk at N72 er finere jeg:D

Lenke til kommentar
ja vet jo dette fra før. litt på tampen å si 6600 men ble så gira liksom... N70 kan sammenliknes da.

 

ang. design, synes N70 er penere da N72 er så plastikkaktig. bruksområdet ang. mp3 spiller er de vel ganske like, kan jo bruke egne headsett i begge. med adapter da.

 

oki...god natt for nå.

 

N72 er jo søt i rosa da, det fårn si!

6474649[/snapback]

 

De er ganske like så jeg skjønner ikke åssen du kan få det til at bare N72 er plastikk aktig.

 

Den svarte N72 er helt rå. Men rosa? Nei uff. :p

Lenke til kommentar

*Ops* en feil her øverst. har akkurat lest en anna test og blandet N72 med en annen, på det som stod øverst.

 

Design blir jo en personlig sak, enten liker man den ene eller den andre.

 

Ikke alle trenger 3G, men ikke alle trenger Symbian heller.

 

Disse to mobilene er vel egentlig beregnet for 2 forksjellige type brukere.

 

K800i er beregnet for mer ungdom (og forsåvidt hobby-fotograf) enn det N72 er, har jeg inntrykk av. Ungdom (og hobby-fotografer) er mer opptatt av kamera, enn de er av avansert OS (dvs. Symbian), med bra kalender, Office-avlesere osv.

 

Mens N72 er mer bergent for halv-business-menn. Ikke den mest avanserte "kontor-telefonen" men den er jo "halv-avansert", hvis man kan kalle det. Med tanke på Symbian, Office-avleseren, den avansrte kalenderen osv.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
*Ops* en feil her øverst. har akkurat lest en anna test og blandet N72 med en annen, på det som stod øverst.

 

Design blir jo en personlig sak, enten liker man den ene eller den andre.

 

Ikke alle trenger 3G, men ikke alle trenger Symbian heller.

 

Disse to mobilene er vel egentlig beregnet for 2 forksjellige type brukere.

 

K800i er beregnet for mer ungdom (og forsåvidt hobby-fotograf) enn det N72 er, har jeg inntrykk av. Ungdom (og hobby-fotografer) er mer opptatt av kamera, enn de er av avansert OS (dvs. Symbian), med bra kalender, Office-avlesere osv.

 

Mens N72 er mer bergent for halv-business-menn. Ikke den mest avanserte "kontor-telefonen" men den er jo "halv-avansert", hvis man kan kalle det. Med tanke på Symbian, Office-avleseren, den avansrte kalenderen osv.

6484935[/snapback]

 

 

har du en link til den testen, selv ville jeg tru at N72 er like mye ungdom telefon som K800i er. og kanskje eller N73 som er litt mer business telefon.

Lenke til kommentar
har du en link til den testen, selv ville jeg tru at N72 er like mye ungdom telefon som K800i er. og kanskje eller  N73 som er litt mer business telefon.

6487654[/snapback]

Der er jeg enig med deg. E serien er den som er mest rettet mot business-folk. N serien er for underholdning, men samtidig er de avasnerte proff-telefoner. N93 er både bra på underholdning og arbeid, det samme er N72, men den er enda mer optimalisert for musikk og dermed en fin ungdomstelefon.

Lenke til kommentar
en ting jeg lurer på er hvorfor N73 OG N93 har "kommet" på div butikker (f.eks komplett) men ikke N72. og på nokia norge står N72 på aktuelle telefoner menst N73 og N93 på kommende telefoner.. skjønner meg ikke helt på dette systemet.

6487767[/snapback]

 

 

Det skjønner ikke jeg heller. Var innom et par butikker i går og svaret er som før at de ikke ser den på leverandørens lister (men de ser N73). En av dem mente at den neppe kom før i august. Blir kjedelig å vente så lenge, særlig hvis det viser seg at de har tenkt til å ta en høy pris for den når (hvis?) den endelig kommer. 6233 er så vidt jeg kan se et godt alternativ.

 

 

Cwn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...