Gå til innhold

Spiller du 1.3, 1.5, 1.6, CZ eller Source?


Spiller du 1.3, 1.5, 1.6, CZ eller Source?  

192 stemmer

  1. 1. Spiller du 1.3, 1.5, 1.6, CZ eller Source?

    • Counter Strike 1.3
      7
    • Counter Strike 1.5
      2
    • Counter Strike 1.6
      79
    • Counter Strike Condition Zero
      10
    • Counter Strike:Source
      94


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk over til source da HL2 kom, etter 4-5 år med HL-grafikk var det på tide med en liten forandring :O)

 

Edit: 4-5 år CS med gammel grafikk, altså :O)

6490918[/snapback]

Hoho! Vi faar vel vente til ProMod kommer som sagt, saa blir det sikkert verken 1.6 eller source tenker jeg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Spiller nok source ja. Jeg har en maskin som kan dra spillet på maks i så høy oppløsning som skjermen min takler, så hvorfor ikke? Har en god del kompiser som spiller 1.6 pga. de sitter på halv-gamle maskiner. Men har seff de som sverger til 1.6 også da: "fysikk?? FFS" :p

6496090[/snapback]

Japp! 1.6 er fysikk og lidenskap innen gaming, CS:Source er grafikk og gQy i fem minutter innen gaming... Er det noen "pros" som har sammenligna 1.6 og source, eventuelle anmeldelser?

Lenke til kommentar
Pukkelrygg> Tamme piksler ^_0

 

Dog har jeg aldri prøvd 1.6 eller lignende, bare sett på. Skjønner meg ikke helt på den ''lidenskapen'' folk påstår at 1.6 har i forhold til de andre versjonene.

6502322[/snapback]

Tror egentlig det bare er at de har spilt 1.6 lenge, og når de skal prøve scource ser det forholdsvist likt ut men de får det ikke til i det hele tatt. Deretter kommer uttalelsen om at scource dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...