Gå til innhold

Spiller du 1.3, 1.5, 1.6, CZ eller Source?

Spiller du 1.3, 1.5, 1.6, CZ eller Source?  

192 stemmer

1. 1. Spiller du 1.3, 1.5, 1.6, CZ eller Source?

• Counter Strike 1.3
      7
    • Counter Strike 1.5
      2
    • Counter Strike 1.6
      79
    • Counter Strike Condition Zero
      10
    • Counter Strike:Source
      94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gikk over til source da HL2 kom, etter 4-5 år med HL-grafikk var det på tide med en liten forandring :O)

Edit: 4-5 år CS med gammel grafikk, altså :O)

Endret av Frikky
Skrevet
Gikk over til source da HL2 kom, etter 4-5 år med HL-grafikk var det på tide med en liten forandring :O)

Edit: 4-5 år CS med gammel grafikk, altså :O)

6490918[/snapback]

Hoho! Vi faar vel vente til ProMod kommer som sagt, saa blir det sikkert verken 1.6 eller source tenker jeg! :thumbup:

Skrevet

Spiller nok source ja. Jeg har en maskin som kan dra spillet på maks i så høy oppløsning som skjermen min takler, så hvorfor ikke? Har en god del kompiser som spiller 1.6 pga. de sitter på halv-gamle maskiner. Men har seff de som sverger til 1.6 også da: "fysikk?? FFS" :p

Skrevet
Spiller nok source ja. Jeg har en maskin som kan dra spillet på maks i så høy oppløsning som skjermen min takler, så hvorfor ikke? Har en god del kompiser som spiller 1.6 pga. de sitter på halv-gamle maskiner. Men har seff de som sverger til 1.6 også da: "fysikk?? FFS" :p

6496090[/snapback]

Japp! 1.6 er fysikk og lidenskap innen gaming, CS:Source er grafikk og gQy i fem minutter innen gaming... Er det noen "pros" som har sammenligna 1.6 og source, eventuelle anmeldelser?

Skrevet (endret)
Source er ihvertfall ikke fullt av figurer som består av 20 piksler ^_^

6501656[/snapback]

1.6 er iallefall ikke fullt pukkelryggede figurer ^_-

Endret av NorthGarden
Skrevet

Pukkelrygg> Tamme piksler ^_0

Dog har jeg aldri prøvd 1.6 eller lignende, bare sett på. Skjønner meg ikke helt på den ''lidenskapen'' folk påstår at 1.6 har i forhold til de andre versjonene.

Skrevet

Dog har jeg aldri prøvd 1.6 eller lignende, bare sett på. Skjønner meg ikke helt på den ''lidenskapen'' folk påstår at 1.6 har i forhold til de andre versjonene.

6502322[/snapback]

Prøv det og du forstår lidenskapen. :):love:

Skrevet

6502322[/snapback]

Tror egentlig det bare er at de har spilt 1.6 lenge, og når de skal prøve scource ser det forholdsvist likt ut men de får det ikke til i det hele tatt. Deretter kommer uttalelsen om at scource dårlig.

Skrevet

Får prøve det en gang. Jeg mener, ræva grafikk kan jeg leve med til en viss grad, men når det kommer på 1.6-nivå bør det være noe spesielt med spillet ja.

Fet avatar TrulZern, Snatch eier. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...