Edstro Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Eg vurderer å kjøpe invision power board for å ha det på hjemmesiden min. Eg synes det ser mye flottere ut en phpbb og er bedre. Men så har eg et spørsmål. Invision Power Board Perpetual License · $185.00 This will give you a perpetual license to use Invision Power Board for one installation and access to all future versions. One year of support and related services is included. After one year an optional $30 renewal for support and related services is available. Vil dette si eg kan bruke det så lenge eg vil får et år support men kan laste ner alle nye versjoner og kan betale $30 for et nytt år med support? Invision Power Board Yearly License · $69.95 This will give you one year license to use Invision Power Board for one installation on all current and future versions. At the end of one year your board will continue to run but will be unsupported and access to upgrades unavailable unless you renew service. Vil dette si at eg kan bruke det så lenge eg vil men etter et år så vil eg ikke få support å heller ikke tilgang til nyere versjoner? For meg så ser det ut som Invision Power Board Perpetual License · $185.00 svarer seg for meg å eg trenger jo ikke mer en et år support tror eg for da har eg lært meg forumet inn å ut. Endret 10. juli 2006 av eddielie30
Larsen0210 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det virker sånn ut i fra min engelsk-kunnskap (selvom den ikke er god). Det som er så kjedelig er at du får ikke muligheten til oppgradering btw. Hvor kjøper man det?
Runar Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 $185 er ganske mye penger (1 142,93 NOK faktisk), så tenkt deg om før du kjøper det. Det finnes mange billigere/gratis alternativer som er minst like bra. Har du et aktivt forum med mange medlemmer?
Larsen0210 Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg kjøpte standard license. Det kostet 150 dollar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå