Gå til innhold

Akam.no: Oppdatering av anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Jeg driver og ser etter et nytt kamera om dagen, og tenkte Anbefalinger her på akam.no var et bra sted å starte. Men her ser jeg at det ikke har vært oppdatert siden 28/02-2006...

 

En oppdatering som er nesten et halvt år gammel er vel ikke verd så mye i disse dager med rask utvikling og nye produkter hver uke omtrent.

 

Er det mulig å oppdatere denne anbefalingen litt oftere? Slik at den har noen faktisk verdi...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver og ser etter et nytt kamera om dagen, og tenkte Anbefalinger her på akam.no var et bra sted å starte. Men her ser jeg at det ikke har vært oppdatert siden 28/02-2006...

 

En oppdatering som er nesten et halvt år gammel er vel ikke verd så mye i disse dager med rask utvikling og nye produkter hver uke omtrent.

 

Er det mulig å oppdatere denne anbefalingen litt oftere? Slik at den har noen faktisk verdi...

6465197[/snapback]

 

Hei.

 

Jeg sitter med det akkurat nå. Håper at det kommer ut i løpet av noen få dager. Bekalger at det har skjedd for sjelden.

 

Vennlig hilsen

Erik

Lenke til kommentar

Flott! Kan godt vente noen dager til om det kommer en ny en da!

 

Men jeg ser gjerne at slike anbefalinger blir oppdatert med gjerne 1-2 måneders mellomrom maks, ellers blir de såpass utdatert, og de mister endel av sin nytteverdi

 

PS. Jeg håper at du kommer til å anbefale F11(2400,-) i prisklassen 2-3000, da jeg har så og si bestemt meg for å kjøpe et sånt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...