Skrote Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) [Har et lite problem med pcen min nå, installerte msn og skulle ordne delte mapper med en kompis, så dukker dette opp (*se bildet). Har prøvd med å stenge av brannmur, åpnet porter på ruter, installere msn på nytt, men ingenting hjelper . Det samme skjer hele tiden! noen som vet hva som kan være feil? takker for svar! Endret 10. juli 2006 av Skrote
Skrote Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Hjelp! Noen som vet hva som kan være feilen? trenger hjelp er så irriterenes når sånt skjer ass! Noen som kan ha en liten anelse så kom med svar pls! takker!
Kjekssjokolade Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 hmm, trykk "ja" for hjelp... Vet ikke helt hva det kan være... Kansje hvist det der går på samme sak som et hjemmenettverk, så må du slå på "ja det er lov å overføre filer og mapper" alternativet
Skrote Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 (endret) hmm, trykk "ja" for hjelp... Vet ikke helt hva det kan være... Kansje hvist det der går på samme sak som et hjemmenettverk, så må du slå på "ja det er lov å overføre filer og mapper" alternativet 6469167[/snapback] Har allerede gjort det, men det hjelper ikke på noe! Trykker jeg ja på hjelp greia så dukker dette opp! *se bilde Edit 1: Det som kommer der er ikke til noe stor hjelp for meg ihvertfall!! Edit 2: Kanskje dere forstår! Edit 3: "Hvis du bruker Messenger i et lokalnett med en brannmur (En sikkerhetsfunksjon som skal bidra til å beskytte en datamaskin mot uautorisert ekstern tilgang. Det kan være maskinvare, programvare eller begge deler.) (for eksempel i et firmanettverk), kan du kanskje ikke bruke Messenger til å sende filer til kontakter utenfor brannmuren." Er det noen porter jeg må åpne kanskje? noe som jeg ikke har peil på iallefall!! Endret 10. juli 2006 av Skrote
Skrote Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 hehe tror jeg har funnet ut svaret! Hat FAT32 jeg. Men det som står nederst der om å converte harddisken, men er det så lurt da, kan det ikke skje noe galt. eller skjer det ikke noe galt om du converterer harddisken hvor windows ligger? noen som har en anelse? Hva kan skje etter converteringen?
stich_it Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 hehe tror jeg har funnet ut svaret! Hat FAT32 jeg. Men det som står nederst der om å converte harddisken, men er det så lurt da, kan det ikke skje noe galt. eller skjer det ikke noe galt om du converterer harddisken hvor windows ligger? noen som har en anelse? Hva kan skje etter converteringen? 6471288[/snapback] det kan funke. hehe gjorde iallefall det hos meg. du mister ingen ting. du formaterer ikke. søk på google etter convert ntfs så vser den hvordan du skal gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå