Gå til innhold

Guitar Hero expert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som også har litt dilla på dette spillet? Er det noen som prøver å oppnå 4/5 stjerner på alle låter på expert-vanskelighetsgraden?

6458170[/snapback]

 

Har dilla, men har ikke fått øvd så mye - så jeg er bare på medium fremdeles. :)

Blir vel kanskje litt mer stue-rocking til høsten når mørket setter inn.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

jeg lurte noe i tillegg, om jeg får lov.

jeg har spilt gitar i mange år, og har ikke prøvd det pga. jeg er litt skeptisk til gameplayet for noen som er erfaren med vanlige gitarer. Er det noen andre som spiller virkelig gitar, men har prøvd Guitar hero som kan fortelle litt om hvordan det forandrer spillopplevelsen? på en god eller dårlig måte?

Lenke til kommentar

Har ikke stort med gitarspilling å gjøre. Du trykker på knapper på halsen og drar i en "strum"-knapp nede på kroppen i takt med musikken i spillet. Så det eneste fordelen du måtte ha er vel at du greier å gjøre forskjellige ting med høyre og venstre hånd samtidig.

 

Når det er sagt, så ELSKER jo heavyrockere dette spillet, når de bare kommer seg forbi fasen med at "fy faen så teit jeg ser ut med en minigitar"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
tenkte meg at det var forskjellen, jah. Kan godt forstå hvorfor heavygitarister liker kontrolleren. det går for det meste ut på å gjøre en forskjellig bevegelse med høyrehånda i forskjellig hastighet, hehe. men takk for all hjelp :) . kunne tenke meg å prøve dette spillet.

6459236[/snapback]

 

Mangler en sang på expert. etter det blir det vil prioritering av stjerner. Kom meg til 95% på bark at the moon og ga meg etter det. De fleste har 3 stjerner og noen få har 4 stjerner.

 

Hva er det som avgjør antall stjerner egentlig? Er det poengsum eller prosentantallet notetreff?

Lenke til kommentar

Mangler nå kun 5 stjerner på:

 

Texas Flood (kommer aldri til å skje)

Frankenstein (med litt flaks)

Cowboys from Hell (med MYE flaks)

Bark at the Moon (med litt flaks)

 

Blir nok ikke noe Guitar God på expert nei.

 

Begynner nå å bli heller lei av de sangene...

 

Gleder meg til GHII...

 

Mötley Crue - Shout at the devil blir fet å spille!

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til følgende? :

 

1. lange, kjappe partier med en note/chords. Får ikke dette til i det hele tatt. Går fort fort, klarer ikke henge med.

 

2. Hammer-ons of Pull-offs, klarer ikke se hva som kan brukes hvor før det er for sent. Hvor langt kan jeg komme med bare strumming?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...