Gå til innhold

Støvsugeren tok L


Anbefalte innlegg

Hell innholdet i en vask og fyll den med vann, trekk ut bunnpluggen (men pass på at sluket ikke er så stort at knappen kan dette neddi).

 

La magien virke i noen minutter, før du forteller om fangsten her.

6462384[/snapback]

 

Det er nytteløst. Store deler av innholdet er sammenfiltret hår, litt vann vil ikke løse opp dettte. Muligens sterk syre vil gjøre susen...men da forsvinner vel tasten også. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du burde klare å finne tasten i støvsugerposen hvis du er grundig nok!

 

Helt enig..Jeg klarte å støvsuge en liten del (ikke datadel) som jeg ikke skulle ha støvsuget..Jeg flekket ut støvsuger posen,rev i stykker hele posen (for å være mest mulig grundig) og fant den lille delen jeg hadde mistet..var sinnsykt mye støv etterpå men var glad jeg fant delen igjen..Og det tok sin tid.hehe

Lenke til kommentar

en god nyhet: Dell bruker de samme tastaturene i sine nye berbare pcer som for fem år siden (min gamle inspiron 8200 har klin likt tastatur som min kommende 9400).

 

En dårlig nyhet: onkelen min hadde samme porblem med en dell pc for en fire år siden, og nytt tastatur kostet fra 2k til 3k! (husker ikke helt prisen)

Lenke til kommentar

Tøm posens innhold i ett garn som har mindre masker enn tasten på tastaturet ditt. Fest så garnet i ett tre eller en lignende gjennstand og legg posen i en elv. Vent så til neste dag før du tar opp den veldig komprimerte posen. Gå så gjennom det lille som ligger igjen av rester og finn L :thumbup:

Lenke til kommentar
en god nyhet: Dell bruker de samme tastaturene i sine nye berbare pcer som for fem år siden (min gamle inspiron 8200 har klin likt tastatur som min kommende 9400).

 

En dårlig nyhet: onkelen min hadde samme porblem med en dell pc for en fire år siden, og nytt tastatur kostet fra 2k til 3k! (husker ikke helt prisen)

6478320[/snapback]

 

Jeg er ikke villig til å betale mange kronene for en erstatning. PC'en er jo 4-5 år gammel og er fullt brukbar. Selv om tasten er borte så går det jo an å bruke, men ikke noe særlig godt å trykke på. Det er jo bare en liten plastdingst under.

Lenke til kommentar
1. Sjekk jo for all del opp hva det koster i det minste! (For et nytt tastatur)

2. Bruk en sil, og filtrer ut alt som ikke er støv i posen.

("Nei, æsj, det vil jeg ikke igjen" -  er dette tilfellet kan vi ikke hjelpe deg mer.)

6481707[/snapback]

 

Blir ikke akuelt uansett å kjøpe nytt tastatur. Får heller være på jakt etter noen defekte dell laptoper og prøve å få en erstatningstast.

 

Som jeg har sagt flere ganger, tasten er tapt. Trenger ikke flere råd om hvordan gå gjennom en støvsugerpose :D

Lenke til kommentar
Ja, jeg har lekt med PC'er i over 10 år, og jeg vet enda ikke hva den er til... :D

6478069[/snapback]

 

 

Er vel for å forhindre scrolling opp og ned, Page- knappene fungerer for eksempel ikke med Scroll Lock på.

6482293[/snapback]

 

På min pc er det ingen forskjell på om scrollinga eller page-knappane verkar med Scroll-lock av/på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...