Gå til innhold

"realistisk" styring av helikopter, mulig?


Anbefalte innlegg

Ingen gode helipiloter bruker stikke, for det å styre TVG med joystick er latterlig.

 

Mus og tastatur ftw.

6464991[/snapback]

Hva legger du i god? :hmm: Får jeg den rette copiloten med meg er ikke 100 poeng noe problem. og jeg bruker joystick med ekstra saker for motorkraftskrontroll, og mus til styring av missiles. Kaller ikke meg selv direkte dårlig så er litt uenig i påstanden din. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste gode klan-piloter bruker mus og tastetur.

Spesielt singel-pilotene.

 

Eneste gode piloten jeg vet om som har brukt\ bruker joystick er Spy66.

Jeg også flyr kun med mus og tastatur. Er både singel-pilot og pilot med gunner i klanen.

 

Joystick gir deg minimalt med fordeler ved å fly helikopter.

 

EDIT:

At du klarer å få X antall poenger public betyr null og nix ;)

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Jeg spiller også med mus og tastatur nå, og det fungerer utmerket til å fly helikopter. Fly blir vanskeligere da jeg må flytte noe enormt på musa :p , men det går helt greit det også. Jeg skal kjøpe meg joystick nå til å fly fly, men helikopter tror jeg nok at jeg kommer til å fortsette å bruke tastatur og mus, jeg kan ikke tenke meg at joysticken er bedre, bare i noen få situasjoner :hmm:

Lenke til kommentar
Ingen gode helipiloter bruker stikke, for det å styre TVG med joystick er latterlig.

 

Mus og tastatur ftw.

6464991[/snapback]

Hva legger du i god? :hmm: Får jeg den rette copiloten med meg er ikke 100 poeng noe problem. og jeg bruker joystick med ekstra saker for motorkraftskrontroll, og mus til styring av missiles. Kaller ikke meg selv direkte dårlig så er litt uenig i påstanden din. ;)

6467796[/snapback]

 

Problemet, Ueland, er at skill er svært vanskelig å måles i poeng, desto verre public.

 

Om du i kamp hadde greid å beherske joystick til flyving og mus til styring av TVG-en, så kunne jeg kalt deg god, men du må nesten spille organisert for å se hvor god du er. Public er dilting. :)

Lenke til kommentar

Han nevnte foresten at han har copilot da, altså at han ikke er single-pilot.

Da funker joystick, men jeg vil fortsatt tro at joystick er unødvendig da mesteparten av styringen foregår med tastaturet.

Det er noen gang joystick er greit, når du står rett i luften, sender av TVG, og kommer tilbake i pilotsetet mens heliet er oppned pga lagg.

Krasjet en gang slik i kamp på Dragon V.. Ble mektig irritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...