Gå til innhold

Day of Defeat: Source - "Free weekend"


Anbefalte innlegg

Skulle bare tipse alle om at Valve kjører en kampanje (genial sådan) denne helgen hvor alle som har Steam kan laste ned Day of Defeat: Source og dermed spille så mye de vil fram til Mandag. Syns selv dette er en kjemeidê fremfor demoer, blir litt tøffere når man for teste alt som er.

 

Les mer her: DoD: Source - "Free Weekend"

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg eier også spillet, men oppfordrer folk til å prøve det, selvom de har prøvd det gamle til Hl1. Det er skjedd endel forandringer under "sourceifiseringen" og har egentlig bare blitt bedre.

 

En liten quote fra dayofdefeatmod.com:

Day of Defeat: Source features multiplayer, team-based gameplay set in the WWII European theatre of operations. Players choose a role and tackle goal-oriented missions based on historical operations.

 

Day of Defeat: Source takes the classic gameplay of the original Day of Defeat and improves the experience with Source, the advanced engine technology Valve created for Half-Life 2. With this technology, DoD: Source offers state of the art graphics (including support for HDR lighting) in optimized versions of popular maps, plus redesigned sound and all new player, weapon, and world models.

 

New Features:

*War Status Report for gameplay statistics

*Completely updated maps to take full advantage of the Source engine

*Integrated physics simulation for realistic gravity, friction, and bouyancy

*Greater detail in textures, models, and surfaces for added realism

*Improved lighting, shadows, and reflections through bump mapping, specular and HDR lighting.

*Completely redesigned user interface

*All new voice, weapon, and ambient sounds

 

Grunnen til at jeg oppfordrer folk til å prøve spillet er at det norske spill miljøet til spillet er veldig tamt. Jeg kunne tenkt meg en norsk community side der norske day of defeat gamere samles. Litt rart at det ikke er like populært her enn i andre land, jeg har fått inntrykk av at det er mange flere gamere fra f.eks Danmark og Sverige.

Endret av Hermans
Lenke til kommentar

Så utrolig typisk at play.com klarer å somle med pakkene mine idet jeg bestilte meg DoD:S og et par filmer! :( Så måtte teste gratis i helgen, og nå er jeg bare 100% overbevist. For et genialt spill. Sendt in klage til play.com, så nå kommer det forhåpentligvis om ikke så altfor lenge. Lenge siden adrenalinet har vært så merkbart i et spill. Intenst!

 

Beste WWII FPS ved siden av CoD.

Lenke til kommentar

Off-topic: Er det noen her som har prøvd Red Orchestra og kan si meg hvordan det er i forhold til DoD:Source? Lurer på hvilket jeg skal kjøpe.

 

Har nå prøvd "Free Weekend", og syntes det var betraktelig bedre enn originalen. Men er samtidig nyskjerrig på Red Orchestra...

Lenke til kommentar
Er det ironsight?

 

Hvis ikke er det ikke interessant

6467389[/snapback]

 

Hvis ikke det er ironsights så er du ikke inntresert? Wow, snakk om å være kresen... Men hvis det er det at spillet kanskje ikke er realistisk nok du er redd for, så - ja, ikke vær redd, det er ikke noe "løp og skyt" spill.

Lenke til kommentar
Er det ironsight?

 

Hvis ikke er det ikke interessant

6467389[/snapback]

 

Hvis ikke det er ironsights så er du ikke inntresert? Wow, snakk om å være kresen... Men hvis det er det at spillet kanskje ikke er realistisk nok du er redd for, så - ja, ikke vær redd, det er ikke noe "løp og skyt" spill.

6471974[/snapback]

Prøv å spring og skyt med MG 42 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...