Gå til innhold

Driver 4 - Bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe Driver 4. Har det på sommertilbud hos CDON nå til 149kr, og 99,- hos Elkjøp.. Etter det jeg har sett og lest om det virker det som om det er et bra bilspill. Liker spill som Driver og GTA, men jeg syns bilkjøringa i GTA-spillene er litt urealistiske..

Noen som har noe å si om Driver 4?

EDIT: Pris

Endret av >Jonas<
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Visste ikke NOE om at dette spillet hadde kommet. Ante ikke at det var under planlegging engang. Trodde faktisk Driver-serien endte med 3'eren, som som kjent fikk en del dårlige omtaler.

Edit: Joda, jeg fant det. Regner med det er dette her du prater om?

Driver: Parallel Lines

Endret av Nevnarion
Skrevet
Visste ikke NOE om at dette spillet hadde kommet. Ante ikke at det var under planlegging engang. Trodde faktisk Driver-serien endte med 3'eren, som som kjent fikk en del dårlige omtaler.

Edit: Joda, jeg fant det. Regner med det er dette her du prater om?

Driver: Parallel Lines

6453388[/snapback]

Det er det ja. Kom ut rundt den 29. mars så vidt jeg veit.. Skulle visst være mye bedre enn 3'eren som virket noe "uferdig", noe som dette spillet ikke gjør..

Noen som har spillet og kan si litt om det? Bra? Dårlig?

Skrevet

Tja Driver 4 har ihvertfal 71.1% i snitt på gamerankings, i motsetning til Driv3r (omg den som ville ha den tittelen) sine 59.5%

Eg ville satt meg ned å lest ein håndfull anmeldlser eg. Men til 149,- er det nok ein viss underholdning for pengenw ville eg tru.

Skrevet (endret)

Hva? har det kommet ut allerde? trodde det var lenge til jeg :blush: Jeg har spilt gjennom både 2ern og 3ern og syntes faktisk de var to helt ok spill, tenkte ikke så mye på den dårlige grafikken og alle små bugsene. Hadde nok kjøpt denne også hadde det ikke vært for at PS2 konsollen min ikke fungerer, men det kommer vel på PC en gang også!

for 149,- er nok dette vært pengene vil jeg tro :)

edit: rettet opp masse skrivefeil

Endret av Zed-smeltelim
Skrevet
Rekker nok ikke GTA-spillene til leggene engang tror jeg, men får nok mye moro til 149,- her  ;)

6471131[/snapback]

Når det gjelder bilkjøring så mener jeg da det er mye bedre på Driver. Kjøredynamikken og hvordan bilene bl.a svinger og blir ødelagt på, er jo elendig. Du rygger på noe, og så knuser frontruta.. Det er jo ikke akkurat bra.. Men utenfor bildelen så er nok GTA bedre på mye..

Men nå koster forresten Driver 99kr på Elkjøp. Bare de får det inn da..

Skrevet

Driver døde med enern imo..

Kjørefølelsen er kanskje mer realistisk i Driver, men i treern var ikke kjørefølelsen mye å skryte av, i tillegg til at popups (biler osv.) gjorde kjøring i stor fart ganske håpløst.

Skrevet

Enig i at serien har falt mer eller mindre sammen etter eneren. Syns egentlig det kunne holdt med det ene spillet i serien, et spill jeg i tillegg likte veldig godt. Når det kom var det liksom litt nyskapende og greier, dette var som kjent før GTA sin tid i 3D. Men ikke lenge etter kom jo GTA3 som var i 3D og mye bedre.

Skrevet
Enig i at serien har falt mer eller mindre sammen etter eneren. Syns egentlig det kunne holdt med det ene spillet i serien, et spill jeg i tillegg likte veldig godt. Når det kom var det liksom litt nyskapende og greier, dette var som kjent før GTA sin tid i 3D. Men ikke lenge etter kom jo GTA3 som var i 3D og mye bedre.

6473119[/snapback]

Fullstendig enig. Driver var noe heilt nytt,og ustyrlig bra gjennomført. Husker meg og ein kamerat spillte det dag ut og dag inn i sin tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...