Øyboer Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 hva vil dere anbefale for best ytelse og hvorfor? vet at NTFS er "sikrere", men er ikke så opptatt av dette...
Vindstille Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Har ikke så veldig mye peiling på dette. Men ville vel tro FAT32 er litt kjappere siden filtabellen ikke inneholder like mye informasjon som NTFS. (NTFS inneholder jo informasjon om hvem som eier filen) Riktignok tror jeg denne ytelsesforskjellen er såpass liten at de ikke er vits i å velge FAT fremfor NTFS.
Hårek Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Man må vite hvor stor disk det er snakk om. FAT32 blir jo helt uegnet på veldig store partisjoner.
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Fat er beregnet til små disker, og ntfs til større disker.. Om man partsjonerer slik; Feks: Windows: 6 gb (Fat) Programfiler: 2-6 gb (Fat) Media: 200 gb (ntfs)
Kjelsli Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 vist du tar FAT32 så kan du ikke ha filer som er større en 3.7 GB eller noe sånt. så det spørst seff. hva du skal bruke disken til;)
kremt Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 FAT32 er jo ikke lenger så aktuelt, hvor nyttig er det med partisjon til windows på 6 gb?
Halvorsen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Her er en av maaange artikler som omfatter dette emnet. Microsoft Endret 8. juli 2006 av Halvorsen
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 hvor nyttig er det med partisjon til windows på 6 gb? 6453877[/snapback] Hmm, njaa, litt stort det egentlig ja, leste en guide en gang, min har jeg partsjonert på 3,3 gb, men bruker kun rundt 1 gb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå