Gå til innhold

Hva synes du om Viewsonic 19" CRT P95F TCO99 Skjerm ???


Anbefalte innlegg

Hey,

 

Har i øyeblikket en 96P 19" CRT Samtron skjerm, og planlegger en oppgradering til Viewsonic P95f, mine spørsmål til deg blir som følgene;

 

Vil jeg merke en stor ytelseforskjell?

Hvor finner jeg skjermen billigst? (billigste jeg fant var vaagenconsulting 3320,- kr)

Hva er forskjellen i ytelse på P90f og P95f ?

Egne personlige erfaringer er alltid det viktigste for meg....

 

Mvh.

 

$vegga

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har denne skjermen.. Er kjempe happy med den selv, det er bare en ting som iriterer. Når du skal f.eks. skal ut av CS (da kjører den 1600*1200@85hz) og inn i Windows (1280*1024@100hz), så kommer det en blå melding med "Off mode in 5" og så teller den ned til 1. Når den er ferdig med det går lyset over til oransje og så tilbake til grønt igjen (da er den inne i windows igjen). Begynner å iritere litt nå, har ikke lyktes med å fjerne det. Utenom dette så er det en meget god skjerm, kan absolutt anbefales. Sitter til vanlig ganske mye foran PC'n, har aldri fått hodepine etter jeg byttet til denne..

 

_________________

MSI KT3 Ultra2-R, AMD XP1800+, 512MB PC2700, Taisol CGK760, MSI GF4Ti4400, Chieftec Dragon Midi Sølv, 2*80GB WD i RAID 0, SB Audigy player, Creative Inspire 5300, ViewSonic 19" P95f, Logitech DualOptical, NGT Charlie 1024/512

 

[ Denne Melding var redigert av: rLnd på 2002-10-15 23:09 ]

Lenke til kommentar

Hei, har ikke akkurat prøvd noen av skjermene, men jeg bestilte meg i allefall en p90(fra smg.no). Tror ikke det er så stor forskjell(bortsett fra selve designet). Uansett, de har den der p95f+ på quad.no nå for rundt 3300kr, den er jo ganske lekker også, i og med at den er svart:)

 

gl

Lenke til kommentar

Har selv viewsonic p95f, og den har et meget deilig bilde. Omtrent som sony g420 vil jeg påstå. Det er trinitron rør, som jo er det beste =)

 

Hold deg langt unna p95f+. Hadde denne før, og det var omtrent ikke annet enn problemer. Geometri feil bl.a. Plutselig en dag eksploderte bilderøret. Virker som en useriøs utgave av 95f.

 

Retursystemet er imidlertid bra. Fikk ny skjerm i posten før jeg måtte sende den gamle tilbake.

 

-Johan

Lenke til kommentar

min forrige p95f eksploderte og bildet blir aldri _helt_ perfekt på den jeg har nå. kvaliteten på viewsonic skjermer virker dårlig, f.eks har itbutikken hatt endel returer på denne skjermen.

 

men..3 års garanti hvor du får ny skjerm ganske lett er jo fint og prisen er heller ikke ille så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...