Evil-Duck Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt en god turtals sperre og om noen har noen tips til hvor jeg skal ha den ( san at snuten ikke ser den) Sykkelen er en Peugeot XR6 takker for alle svar! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Politiknapp du snakker om? Du kan ha den på undersiden av styret. Er ikke lett å se på "liggesykler" Lenke til kommentar
kulern89 Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 her er en type: http://crash.alphadesign.no/Database/detai...odukter.oid=742 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 bare quoter fra crash Obs! Dette er kun en panikknapp. Kan ødelegge coil/tenningsanlegg dersom du bruker den over lengre tid. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Politiknapp du snakker om? Du kan ha den på undersiden av styret. Er ikke lett å se på "liggesykler" 6448364[/snapback] Hvordan er den og skjule på "crossere"? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Politiknapp du snakker om? Du kan ha den på undersiden av styret. Er ikke lett å se på "liggesykler" 6448364[/snapback] Hvordan er den og skjule på "crossere"? 6452909[/snapback] Kan ha den på en av sidene, under sidedekslet på en måte. eller gjemmes under salen Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Men viss den er vanskelig og finne, når onkel politi finner på og komme på besøk uventent? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Men viss den er vanskelig og finne, når onkel politi finner på og komme på besøk uventent? 6452957[/snapback] Hele poenget er at politiet ikke skal se den. Den dem selger på crash er med fjernkontroll, så det skal funke fint. Hvis det er uten fjernkontroll er det best å ha den under eller på baksiden av sidedekslet, det er de lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå