genetex Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har abre en ting å si: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
Akira Kurosawa Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ganske bra men er bare småstein i forhold til SWG, der er musikkfilmene helt ville!
OddZen Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ganske bra men er bare småstein i forhold til SWG, der er musikkfilmene helt ville! OK.. show us ur magic man, link til de filmene.
Akira Kurosawa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ganske bra men er bare småstein i forhold til SWG, der er musikkfilmene helt ville! OK.. show us ur magic man, link til de filmene. 6453257[/snapback] Magic enough? Enda mer magic.. Denne er litt spennende også.. Edit: La til mer Edit:Enda mer Endret 8. juli 2006 av Akiro Curosawa
OddZen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Er det ikke wow filmer vi prater om? Kan liksågodt hive opp en link til en spillefilm. Men det var tøffe filmer d er det ikke noe å ta på. Men når du er på et forum om wow så skjønner folk så mye lettere humoren i det spiller vi prater om. Endret 8. juli 2006 av LeanFear
Carl M Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Haha, jeg husker de gutta der på gamle daggerspine. Viste ikke at dem la ut en film: :O Jævli morsomt tiltak i alle fall, jeg så dem live Edit: The Hardware Store er usannsynlig genial den og, vet ikke om den er postet her før Edit2: Angående SWG: Fett's Vette - klassiker. Endret 8. juli 2006 av Carl M
Speik Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Pff!! Dansefilmer funker bare i ett spill, nemlig guild wars, som sett her i denne filmen: Simply Enfuego
Akira Kurosawa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Speik så du i det hele tatt filmene jeg linket? Problemet med WoW er vel at det bare er en dans for hver rase. Og de er ganske ensformige.
Tbau5 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Speik så du i det hele tatt filmene jeg linket? Problemet med WoW er vel at det bare er en dans for hver rase. Og de er ganske ensformige. 6455231[/snapback] Det er jo det som er utfordringen mener nå jeg. Å få en bra dansefilm i WoW virker mye vanskeligere enn i SWG.
Gundersen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Den er eld gammel da.... Men fortsatt genial ... 6465594[/snapback] Jepp, men lenge siden jeg så den sist, så artig var den ;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå