Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan i all verden har Jugband Blues komt seg inn på tolvte plass på VG-lista? :o

9543067[/snapback]

Hvordan?

IT ROCKS!

9544784[/snapback]

Er klar over at det er en god sang, men skjønner bare ikke hvordan en eldgammel sang som den kommer seg inn på en popliste.

Skrevet
Gilmour dvd anyone. Stram som få.

9552073[/snapback]

Eg har den ståande i hylla og reknar med å sjå den i morgon. Rapport følgjer, men eg reknar med den er stram og rå...

Skrevet (endret)

Oh my! Denne skal kjøpes!

Men hvor finner jeg den billigst? Tydeligvis ikke i Norge, men i det store utland.

Irriterende prisforskjell på plays DVD-er med £ og € :/

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)

Hvor kjøpte dere den? Antar at man må kjøpe den over nettet, da jeg ikke så snurten av den på hverken Platekompaniet eller Free Record Shop i Oslo.

Endret av Badering
Skrevet

Eg kjøpte den på nettet, men dei hadde den i den lokale platebutikken og. Omslaget er på same storleik som eit DVD-omslag og stod i DVD-hylla i platebutikken eg såg den i.

Skrevet
Remember That Night.

Må se å skaffe meg denne! Virker som det er mye herlig på den.

9553540[/snapback]

Viss den er halvparten så bra som konserten så er den verdt store lapper ;)

Såg den første av dei 3 konsertane i vår (den med Bowie). Den desidert beste konserten eg nokon gong har sett.... (betre enn Waters, Clapton, Sting, Bowie, Knopler, Dylan, Elton John etc!). Berre synd eg var for ung til å reise til London i 95...

Men altså, kjøp DVD-en! Det skal eg :)

Ekstramaterialet skal vere veldig bra og lyden er sikkert fantastisk. Den visuelle opplevinga er truleg ganske langt frå live, men men...

Skrevet

Jepp, har skaffet meg den nye David Gilmour DVD-en, men har enda ikke fått sjansen til å se den. Selv likte jeg On An Island ganske godt, så jeg kan nesten ikke vente til å få sett denne :)

Skrevet

Som det står bakpå, "This booklet is reproduced directly from Syd's original collage work circa 1965. It maintains the same proportions but the size is reduced to approximately 60 % to fit in this special package."

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...