Gå til innhold

Ei hand å holde i


Anbefalte innlegg

Mitt lille forsøk på et relativt vanlig motiv. Har puttet på noen klisje-romantiske effekter i PS og synes det funket ganske bra. Kunne vel vært heldigere med lys/skygge her, men skitt au.

 

Funket dette eller er jeg på bærtur?

post-60476-1152125849_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du ett bilde som nok garantert passer på veggen til foreldrene til dette barnet.

 

Men har ett par forslag til forbedringer.

Stort sett kun småpirk. Den verste "feilen" er punkt 1 synes jeg. De andre er egentlig ikke noe å bry seg om.

 

1. Denne bør du klone eller klippe helt bort.

 

2. Litt hard hud her. Hele bildet er fløyelsemykt utenom akkurat denne flekken.

 

3. En liten sort flekk. Kan trygt tas vekk.

 

4. Rensk litt ved negleroten her.

 

post-25139-1152132042_thumb.jpg

Endret av stoners
Lenke til kommentar

Wow, må si at dette fungerte!

 

stoners: jepp, men hvis du vil se litt mer i det, så kan du si at den voksne, litt slitte hånda representerer ett langt liv, med alt det fører med seg. kontrasten blir da den myke, "feilfrie" babyhånda som representerer det nye, "urørte" liv.

 

mulig jeg legger for mye tanke i det... :teast:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Wow, må si at dette fungerte!

 

stoners: jepp, men hvis du vil se litt mer i det, så kan du si at den voksne, litt  slitte hånda representerer ett langt liv, med alt det fører med seg. kontrasten blir da den myke, "feilfrie" babyhånda som representerer det nye, "urørte" liv.

 

mulig jeg legger for mye tanke i det... :teast:

6441268[/snapback]

 

 

Skjønner. Men da burde hele hånden være ruglete og "brukt". Men hånden ser ikke ut som en gammelmannshånd, slik at metaforen ikke funker like godt da. I min mening.

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige og gode tilbakemeldinger!

 

Er forøvrig 100% enig i de tre første forslagene til forbedring stoners, men punkt 4 er jeg veldig usikker på. Tenkte faktisk det samme som MrLee her. Det gamle slitte vs det unge freshe... Skal tenke litt på det så får vi se. Men de 3 første forslagene skal jeg uansett teste ut! Takk!

 

Flere innspill?

Lenke til kommentar

Pent bilde, og godt gjennomført ide. Jeg er enig i de små "pirkepunktene", bortsett fra det har jeg ingenting å utsette. Dette er et typisk bilde man kunne sett i en eller annen reklame, og det er positivt ment. Dog burde bakgrunnen helst vært hvit eller ensfarget.

Lenke til kommentar
Pent bilde, og godt gjennomført ide. Jeg er enig i de små "pirkepunktene", bortsett fra det har jeg ingenting å utsette. Dette er et typisk bilde man kunne sett i en eller annen reklame, og det er positivt ment. Dog burde bakgrunnen helst vært hvit eller ensfarget.

6441350[/snapback]

 

Enig i det med bakgrunnen. Bakgrunnen er en sofapute i dus farge, desverre bommet jeg litt og fikk med litt av sprekken mellom puta og sofaen.

 

Hva tror dere om legge på en hvit eller ensfarget bakgrunn i PS nå i etterkant? Vil dette funke slik lyset fremstår i bildet?

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige og gode tilbakemeldinger!

 

Skal på fjellet en tur nå i helgen og tilbakemeldingene her gav meg god motivasjon til å forsøke å komme hjem med noen blinkskudd. Regner meg selv fortsatt som en nybegynner og setter derfor utrolig pris på at noen tar seg tid til å se på og kommentere nettopp mitt bilde.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...