Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Når jeg starter itunes så kommer det bare en feilmelding? Jeg har prøvd å avinstalert og installert igjen, men det hjelper ikke! Noen som har noen tips? Det går fint å lade iPoden, men noe mer enn det går ikke.. Dvs. Jeg får ikke åpna itunes
Harald Staff Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 "En feilmelding" er som oftest laget slik at den inneholder en eller annen beskrivelse av feilen, det er hele vitsen med feilmeldinger. Så hva sier den ? Harald
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 (endret) Det står at itunes har et problem og må lukkes. Vi beklager det intrufne. AppName: itunes.exe AppVer: 6.0.5.20 ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 Offset: 10001040 Hva er det dere egentlig må vite? Ps! Jeg har funnet ut at det er noe galt med Quicktime også... Det virka jo igår, men når jeg skulle åpne itunes idag fikk jeg den standardfeilmeldingen der det spørr om du vil sende feilmeldingen... Når jeg åpner quicktime står det "Quicktime kunne ikke starte. feilnr. 2095. Forsikre deg om at quicktime er riktig installert på denne maskinen" Endret 5. juli 2006 av Lord-of-the-End-Times
miCro Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 har du prøvd å søke på feilmeldingen din på google? <------- Hvis ikke.
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Tusen, tusen takk! Problemet var quicktime, det jeg gjorde var å innstallere quicktime fra her, og ikke den som følger med i oppdateringen fra itunes. Da funker det fett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå