Gå til innhold

Finner ikke fargodeep mine -mangler peng -alliance

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*The Strategy-player som skriver dette!*

Hei. er hos mine fettere og fikk låne en konto begynte å spille... og ja... jeg er blitt en smule avhengig. :wee:

Jeg har egentlig en lvl 11 hunter som horde, men den brukes bare til å spille sammen med mine to fettere slik at vi hjelper hverandre og ikke stikker opp på høyere levler uten at de gjør det etc.

Så jeg bestemte meg for å prøve en warrior som alliance, uavhengig av de andre. Jeg er nå på lvl 6 og er kommet til Goldshire og har oppdaget en del i området rundt. Har også vært i den store byen. Men jeg står fullstendig fast ved noen oppdrag her. Jeg finner rett og slett ikke fargodeep mine og det gjør så det er to oppdrag jeg ikke får gjort. Jeg har gått sørover, men der blir jeg som regel slaktet av noen lvl 9-folk (er ikke så erfaren jeg ;) )

Nå begynner også våpnene å bli drålige og jeg må fikse dem, men jeg har ikke nok penger.

Så følgende forespørsler:

Kunne noen sendt meg litt penger? 4-5 sølv?

Kunne noen vist meg på kart hvor fargodeep ligger?

Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg på noen oppdrag?

Sikkert en del som kommer til å le av meg nå, men om noen kunne tenke seg å hjelpe meg på et vis, ville det vært flott.

er på bloodhoof-server

navn er: "Prebenermeg" (av mangel på mer fantasifullt navn...)

belønning:

Jeg kan nok ikke gi dere noe dere har bruk for i spillet, men du/dere kan få et evig forumvennskap med meg :wee:

*The Strategy-player ( TSP ) som skriver dette!*

Endret av Turbopus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på bloodhoof-server

navn er: "Prebenermeg" (av mangel på mer fantasifullt navn...)

Skrevet (endret)

Hmm, fant det og klarte et av oppdragene, men jeg begynner å slite med oppdragene nå. Så jeg føler at jeg trenger en medhjelper nå, eller penger nok til noen litt bedre våpen. Noen som vil hjelpe?

Dere kan sende PM til brukeren "The Strategy-player" og si når dere eventuelt har tid.

Endret av Turbopus
Skrevet (endret)

Du trenger definitivt ikke å tigge folk om så lite som 4-5 sølv. Den armorbiten eller hva det nå er tjener du kjapt inn på å gjøre noen enkle missions. Ingen liker folk som springer rundt i Stormwind og tigger penger.

Derimot kan du følge med på generalchat. Har skjedd med 2 nye chars for meg, at en riking plutselig roper "Will give 2G to whoever answers me first!"..da tenker man "for godt til å være sant" men sender en /tell likevel.

"OK" sier han, adder deg til gruppa si og kommer springende, åpner trade, gir deg cash, og går før du rekker å si takk. Folk er snille. Men ikke når du tigger åpenlyst.

2 Gold virker som uendelig mye penger for en lvl 1-10 char. Og det er det også.

Endret av Bitex
Skrevet

Jeg har gitt penger til low-levels før, men om noen kommer og tigger om penger blir jeg mektig irritert. Vedkommende får mest sannsynlig en mindre hyggelig beskjed tilbake. For en stund siden ga jeg en level 4 warrior 35 gull, jeg tror han besvimte av glede, det var gøy.

Pazm - Level 60 undead priest - Haomarush

Skrevet

Hmm avansert tigging etter gull, til og med forums tigges det på.. akkurat som om det ikke er nok av sånt ingame.

Seriøst, det er 0 problem å skaffe seg nok cash ingame til hva det måtte være, bruk hodet og spør om tips til hvordan skaffe seg gull istedenfor å tigge folk til å gi deg det.

iløpet av mine 2500+ timer ingame i wow (ja vet det er sykt masse :p var arbeidsledig og har slutta med wow nå siden jeg er tilbake i jobb.) så har jeg aldri tigga eller lånt så mye som 1 copper. Min main character (human warlock) har 4 epic mounts og min alt mage har 1 epic mount. Jeg fikk dette til ved å tilbringe sykt masse tid i spillet men har 30G på en level 18 warlock på en pvp realm som jeg har tjent opp med å kjøre mining/skinning som trades. 6 silver skulle ikke ta deg mange minuttene å skaffe.

mitt råd er som tidligere nevnt: Spør om tips til hvordan du selv kan tjene cash istedenfor å tigge, tigger du ingame fucker du opp hele ryktet ditt på den realmen, og for å være ærlig så ser det ikke bra ut på et forum heller.

Skrevet

1. hvis du mangler cash, grind og selg alt du får.

2. hvis du sliter med quests, grind for å bli høyere lvl eller ta en /c 4 og spør etter gruppe i LookingForGroup-channel

3. ikke tigg

Skrevet (endret)
1. hvis du mangler cash, grind og selg alt du får.

2. hvis du sliter med quests, grind for å bli høyere lvl eller ta en /c 4 og spør etter gruppe i LookingForGroup-channel

3. ikke tigg

6432249[/snapback]

amen til det

Endret av Be__bad
Skrevet

Hvis du mangler penger som lowbie, lær deg mining, plukk med deg copper og selg til lvl60-tryner som skal powerlevle engineering. Jeg antar dere ekle mennesker har noe tilsvarende Thunder ridge i Durotar, hvor copper veins popper opp som paddehatter.

Skrevet
... plukk med deg copper og selg til lvl60-tryner som skal powerlevle engineering.

6433407[/snapback]

Haha, so true. Det der funker seriøst bra.

Skrevet
*The Strategy-player som skriver dette!*

Kunne noen sendt meg litt penger? 4-5 sølv?

*Meldarion som skriver dette!*

Nei.

*Meldarion som skriver dette!*

Skrevet

Når man faktisk står fast grunnet dårlig beskrivelse i questlogen, kan thottbot være en reddene engel som gjør at du kommer vidre..

Missbruk derimot.. det er noe som ødelegger spillopplevelsen!

Gidder ikke ignorerer beggers engang.. fortjener ikke det engang.. :p

Skrevet

Ja, greit takk for tipsene, angrer egentlig litt på at jeg spurte i går for nå innser jeg at det var ganske idiotisk. Men en ting; hvordan skriver jeg i looking for group -chatten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...