Casiraghi Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg var så dum at jeg installerte noe tilleggsgreier i XP ala Windows Blinds, som gjør at du kan gjøre XP mer "personlig" ved endring av ikoner osv. Fikk blåskjerm dagen etter, så jeg tenkte at dette var pga programmet. Avinstallerte, men så forsvant diverse ikoner, som f.eks "søk" og "kjør". Som nå bare er hvite ikoner. Jeg gikk inn på kontrollpanel å valgte "Mappealternativer" for å prøve å fikse dette. Men kom til å velge at "explore" skulle åpne mappene, å nå åpner hver enkelt mappe seg i et eget vindu. Hvordan tilbakestiller jeg dette ?
morra Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Du kan prøve å bruke systemgjenoppretting og tilbakestille til dagen før du installerte "tilleggsgreiene". Følg denne for å finne fram: Startmenyen > Alle programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Systemgjenoppretting.
Casiraghi Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Prøvde på dette samme dag...men den ville ikke tilbakestilles med systemgjennoppretting. Andre forslag ? Hva er standarinnstillingene under mappealternativer/filtyper?
Hårek Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 En mulighet er Repair Install. http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå