Gå til innhold

den tøffe Metalcore tråden :P


Haarvekst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Punk hardcore-band: Alle de jeg nevnte i mitt forrige innlegg (Youth Of Today, Gorilla Biscuits, etc). Den sjangeren du refererer til vil jeg kalle screamo/emo hardcore, noe i den duren. Du vil sikkert finne mye glede i band som Atreyu, Avenged Sevenfold, etc. Dette er uansett en passe teit tråd, i og med at du tydeligvis ikke kjenner til HARDCORE-sjangeren.

 

Sjekk forøvrig ut: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Hardcore_punk_groups

Endret av henrikmain
Lenke til kommentar

tråden handler jo ikke om hardcore punk band...

jeg refererte t bleeding through og from autumn to ashes på den første posten... les den først... hvis du i det hele tatt har hørt om de så hadde du sjønt det....

vanskelig å samenligne avenged sevenfold og atreyu med disse bandene siden de er en del daffere... spesielt avenged sevenfold som er en gjeng med pyser om du spør mæ :p

Lenke til kommentar
tråden handler jo ikke om hardcore punk band...

jeg refererte t bleeding through og from autumn to ashes på den første posten... les den først... hvis du i det hele tatt har hørt om de så hadde du sjønt det....

 

Det er godt mulig at intensjonen din med denne tråden var å diskutere Bleeding Through osv, men når du kaller tråden din for den "tøffe Hardcore tråden" er det rimelig spesielt at den handler om band som ikke går under sjangeren hardcore.

Lenke til kommentar

Jeg hører ikke på hardcore metal, siden det ikke finnes. Jeg hører på hardcore punk rock.. som for eksempel, Sick Of It All. Det du hører på er Metalcore :)

 

Edit: Har faktisk gått igjennom hele listen din med band, og absolutt alle er Metalcore band :) Så enten bytt navn på tråden til "Den tøffe Metalcore tråden :p" eller så kan vi begynne å snakke om Hardcore.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

ok da metalcore... men sist jeg sjekka blei d bare kalt hardcore...

sa ikke att d hetthardcore metal... påpekte lissom bare at det ikke var punk ;)

 

 

noe æ glømte å si istad t henrikmain:

 

bleeding through er ikke screamo :p silverstein er screamo... ;) ikke from autumn to ashes heller :hmm:

Endret av Haarvekst
Lenke til kommentar

Ja men for faen da.. Hatebreed er Metalcore... Metalcore er en form for Metal, altså METAL. Hardcore er en form for punk. altså PUNK. Er vi da enig? Så for guds skyld, klarer dere ikke å snakke om Hardcore så kan dere enten stenge tråden, eller bytte navn til metalcore tråden :)

Lenke til kommentar
Kanskje det har noe med at Metalcore er bedre enn hardcore?

6439329[/snapback]

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, er det noe som er forferdelig så er det Metalcore, tror det er den eneste undersjangeren innenfor metal jeg ikke liker noen band i det heletatt. Jækla skit sjanger.

 

Hardcore er jo ballefett, har du testet det ut siden du sier Metalcore er bedre? (Ja jeg har hørt veldig mye metalcore og prøvd å like det siden de fleste vennene mine hører på metalcore) Test ut Sick Of It All, knall band.

Lenke til kommentar
Ja men for faen da.. Hatebreed er Metalcore... Metalcore er en form for Metal, altså METAL. Hardcore er en form for punk. altså PUNK. Er vi da enig? Så for guds skyld, klarer dere ikke å snakke om Hardcore så kan dere enten stenge tråden, eller bytte navn til metalcore tråden :)

6439061[/snapback]

 

ifølge Hatebreed dem selv så er de Hardcore / Metal / Punk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...