Gå til innhold

Tittel: Cold Refelctions


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var ganske flott bilde, og du er flink med fargekorrigering, det skal du ha. Men greinen i bilde nr.1 så rart ut, pga den lysere fargen rundt den. Har du gjort noe photoshop på den?

 

Har den desverre ikke i større en det jeg posta her=/

 

Hva mener du? Den minste oppløsningen til Canon 350D er 1728x1152? Beskåret mye eller?

8503374[/snapback]

Ja jeg har ikke verdens beste pc, så når jeg redigerer bildene mine, må jeg som regel gjøre de mindre. Hvis ikke jeg gjør det så stopper alt opp. :(

 

Bumpetibump! Denne tråden var ganske gammel da...

8506895[/snapback]

Trenger fortsatt tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Bilde 2 der var veldig flott, synes jeg. Det minner skikkelig om ørkenbilder tatt i Arizona eller New Mexixo med en kaktus som strekker seg opp mot månen, bare at her er det med en "Norsk vri". Veldig kult konsept!

Jeg tror bildet kunne gjort seg bedre om du hadde rettet opp horisonten, da, selv om stokken da hadde blitt litt skjev. Kanskje du kunne postet en versjon uten rammene også? Bildene er så flotte i seg selv at en ramme bare forstyrrer, synes jeg.

Endret av mrbard
Lenke til kommentar
Trenger fortsatt tilbakemeldinger.

 

På ett år må du da ha tatt noen nye bilder du kan legge ut og få tilbakemelding på? Hele poenget med å legge ut bilder og få kommentarer er vel å få nye innspill slik at man lærer noe til det neste bildet, eller ihvertfall får noe å tenke på som man kan ta med seg videre? Blir ikke mye progresjon av å leve på gamle meritter :)

 

 

Men, til bildene:

Siden alle er så positive her, så får jeg komme med litt negativ kritikk ;)

 

Det første bildet synes jeg blir litt sånn midt i mellom. Her blir fjellene og speiling av disse alt for dominerende og ødelegger for 'renheten' i bildet. Det gjør at det blir litt for rotete til å fungere rent 'minimalistisk' og for lite interessant til å fungere som et rent landskapsbilde. Dette fungerer mye bedre på bilde to der land og refleksjoner ikke blir store nok til å forstyrre bildeflaten.

 

Det andre bildet blir altfor midtstilt etter min smak. Jeg er på ingen måte en av dem som må ha alt plassert langs 'tredjedelene', men akkurat her synes jeg ikke midstilling av både motiv og horisont fungerer.

Og, som andre har pekt på, i valget mellom skjev horisont eller skjev pinne, tror jeg heller jeg ville hatt horisonten rett.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...