tsunammi2k Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg har merket at uTorrent gjør at nettsidene lastes irriterende sent, uansett DL/UL speed og uansett antall torrents. Det som er en avgjørende faktor, er antall tilkoblinger tror jeg.. Når torrent(ene) har samlet sammen peers, kobler maskinen min seg til alle disse som står under peers, som ikke nødvendigvis betyr at jeg laster ned fra dem, bare at jeg er tilkoblet.. Jeg tror det er dette som gjør at nettleserene laster så utrolig treigt uansett hvilke nettsider. Er det Windows-grensa på TCP-tilkoblinger som gjør dette? Imo er det ihvertfall antall tilkoblet som er flaskehalsen her
Pingla Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hvis du hadde brukt uTorrent som søkeord i søk-funksjonen på forumet så hadde du funnet denne selv: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=591443 Finnes flere tråder med uTorrent og tregt nett.
RastaXP Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Aldri lagt merke til det. In fact står det på og seeder akuratt i dette øyeblikk, og jeg merker heller ikke noe nå.
tsunammi2k Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Fikset! Først gjorde jeg dette, så dette. Den siste patchen låser opp Windows' begrensning på TCP tilkoblinger, akkurat som jeg trodde var problemet!
miCro Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Etter du har gjort dette bør du redigere en verdi i µTorrent: Options > Preferences > Advanced > Rediger "net.max_halfopen" til f.eks. 30. Edit: Jeg prøvde µTorrent Settings Optimizer nå, og den anbefalte meg å sette net.max_halfopen til 192. På µTorrent forumet ble jeg anbefalt å sette denne til 30. Pussig. Endret 2. juli 2006 av miCro
tsunammi2k Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Ja han mente den verdien burde være halvparten av UL-speeden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå