Islanbadsj Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Dragonmaw er jo blitt low nå etter migration, er noen high end guilder, men det er også ganske så mange low lvl's nå. 6421939[/snapback] men er en ganske sur queue for oss på hordesiden iallefall, når vi migrerte til Dragonmaw så hadde vi instant queue og jeg klarte standing 63 på en(!) ettermiddag..nå derimot, /afk'er motstanden ut i eningen. så om du prøver deg på Dramamaw, roll alliance. : p 6426570[/snapback] Har ikke hatt kø siden migration på alliance siden, ikke engang på søndager.
chokke Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jaedenar er nyere afaik. 6426803[/snapback] snakk om en dag. Men ja, haomarush er stedet å gå , nesten aldri kø i BG, mange premades, godt miljø, flotte guild. Endgame guilds er relativt mange iforhold til befolkningen på servern (alliance that is)
Licht Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 For tiden har jeg spilt endel på Defias Brotherhood. Men når jeg nå kommet til End Game, virker det som om de fleste ikke er interessert i det. 6421922[/snapback] Jeg er klar over at dette ikke er svaret du er ute etter, men sitatet over stemmer utrolig dårlig med virkeligheten på Defias Brotherhood. Nå vet jeg riktignok ikke om du er Horde eller Alliance, men det er iallefall plenty med end-game guilds Alliance-side, og en god del hos Horde også.
Chrynarx Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) kom på Vashj.. vi er kjent for å ha den serveren med mest drama på det er alltid jævlig gøy der:D les Vashj forum^^ tenkte feil sry.. dette er en server du IKKE burde holde deg unna Endret 3. juli 2006 av Mazage
klokkzor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 IKKE kom på stormreaver for alt på denne jord! Vi har wipa 100 ganger i Mc pga stormreaver lagspikes. Den blir lagt ned hele tiden også. Men det er bra end game guilds der da Entropy, Sauna og en del flere. Aasgard er en helnorsk guild Vi har fått inn en del tier 2 folk siden RoC ble oppløst. RoC hadde vel Bwl, mc og Aq på farmstatus. Aasgard fikk ned Onyxia og ragnaros før flesteparten av disse tier 2 folka kom. Vi skal vel begynne på Bwl i løpet av sommeren.
hallyboy Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Spiller en del på haomarush, men å få tak i high end guild på horde siden er relativt vanskelig. Veldig få guilder som rekruterer der, og man skal være veldig heldig om man kommer inn i en av de store guildene. Over til Battlegrounds så kommer man veldig fort inn, tar som oftest 5-10 minutter, og du er inne. OT: Er vel ikke en gjeng norske som vil bli med å starte en guild på Haomarush da? Endret 3. juli 2006 av hallyboy
J@cob Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Lightning's Blade, imo. Full av idioter (bl.a meg, Defo og Johnny Bravo)
Avenged Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ikke Begynn på Ligtningsblade... eg spiller der : lvl 45 Human Rogue.. og er ikke fornøyd, spam hele tiden, hele LFG channelen er ødelagt :S Det er lagg, lagg, lagg, lagg.. nesten alle lagger. på lørdag var serveren nede 5 minutt ca. for spammet var for høyt! Eg tror eg skal flytte min char til ShadoW MooN
chokke Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ikke Begynn på Ligtningsblade... eg spiller der : lvl 45 Human Rogue.. og er ikke fornøyd, spam hele tiden, hele LFG channelen er ødelagt :S Det er lagg, lagg, lagg, lagg.. nesten alle lagger. på lørdag var serveren nede 5 minutt ca. for spammet var for høyt! Eg tror eg skal flytte min char til ShadoW MooN 6427269[/snapback] ALLE servere har ødelagt LFG channel.... Last ned Call to arms og skjul LFG i hovedvinduet
Islanbadsj Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 LFG funker faktisk som oftest på Dragonmaw, er bare sånn 18-22 kanskje at det av og til er noen som er helt på jordet.
Phyx Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Of-topic:Call to arms burde vært standard fra Blizz imo. Du kan sikkert greie deg uten Vek'nilash også.
wizardos Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) LFG funker nydelig på daggerspine, noen små rare diskusjoner til tider da. Men ikke noen som ødeleger med spam osv. Daggerspine er serveren å spille på! gogogo Endret 3. juli 2006 av wizardos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå