Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal møte en jente - Hva skal vi snakke om?


Anbefalte innlegg

Har kjent en jente som er et år yngre enn meg i snart 2 år nå. Hun har gått på samme skole og vi har hatt felles venner. Det har liksom bare vært "hei" og "god dag" tidligere. Men nå i det siste har jeg snakket mer og mer med henne via telefon selvsagt.

 

Ringte henne i natt, og da spurte jeg om vi skulle finne på noe.

Ja kanskje imorgen kl 5, sa hun. Så da skal jeg møte henne idag kl 5 :p

 

Men hva skal jeg snakke med henne om for å føre samtalen? Hvis det ikke sier klikk og alt klaffer og vi blir sittende og prate om alt mulig.

 

Må bare få startet opp noe å snakke om :p Været? Hehe.. Jeg har ikke peiling på hva hun liker og ikke liker. Så kan ikke trekke frem noe som hun interesserer seg for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk om venner (ikke baksnakk, om ikke hun gjør det først.) Intresser (begges). Hvor er beste utepils sted. Det beste hun/du vet.....Beste/værste lærer på skolen.

 

Bruker hun majones under pålegget....tørr snakking. Men husk det er 2 stykker i samtalen, altså ikke bare du som skal bidra.

 

Ciao

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Ikke snakk på en spesiell måte.

Snakk slik du pleier, om det du pleier å snakke om.

Vær deg selv, ikke la henne oppfatte deg som en annen type person,

for da blir hun bare "skuffet" senere.

 

Snakk om alt mulig, hva du skal i sommer, hva du synes om sommeren, spør henne om hva hun skal, og sånt. :)

Lenke til kommentar
korleis det gikk:P? sånt er spennande:P lenge sia eg har hatt dates..(pga forhold)

6425909[/snapback]

 

Haha gikk vel strålende for å si det sånn. Først ble det sånne lange rare pauser hvor ingen sa noe. Men så gikk det bedre. Og vi ble sittende og snakke sammen 3 timer eller noe. Så bar det hjem til henne (hun inviterte) for å se på film. Hmm :p :!:

 

Dating er gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...