Gå til innhold

Nettbutikken "Amentio" og forhåndsbetaling?


Anbefalte innlegg

Hallo hallo.

Jeg har lenge sett på kameraet Nikon D50, og fant det endelig - hos Amentio.

 

Jeg la kameraet i handlekurven, trykke på kjøp, skrev inn all informasjon.

Så kom jeg til betalingsmåte. Man kunne velge mellom "Kredittkort", "Forhåndsbetaling" og "Cresco".

Jeg er ganske skeptisk til "Forhåndsbetaling", og vet ikke helt hva det går ut på.

Jeg har ikke eget kredittkort, så jeg vet ikke helt med "Kredittkort".

"Cresco" vet jeg heller ikke noe om.

 

Har dere noen erfaringer?

Hva ville dere brukt?

Er det noe man skal unngå?

 

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet litt fra Amentio. Det de gjør er å bestille varene direkte fra grosister (norek, hattelco etc.), men med din adresse som leveringsadresse. Siden du altså får varen direkte fra grossist må du først betale til Amentio, og de vil så bli fakturert av grossisten.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet en del hos Amentio, og de er pålitelige. :yes:

6420758[/snapback]

Hvilken betalingsmåte valgte du da, kjære? <3

Fotomagasinet har ubekreftet på tirsdag.. Du kan jo ihvertfall vente så lenge og se om de får inn :)

6420864[/snapback]

Har sett det, men jeg må ha kameraet til fredag, og da kan det være litt dumt å satse på at de får det inn der.

Jeg har handlet litt fra Amentio. Det de gjør er å bestille varene direkte fra grosister (norek, hattelco etc.), men med din adresse som leveringsadresse. Siden du altså får varen direkte fra grossist må du først betale til Amentio, og de vil så bli fakturert av grossisten.

6420886[/snapback]

Jo, men jeg ¨må vite hva slags betalingsmåte som er best.

Jeg selv tror ikke at forhåndsbetaling er noe særlig, men det er derfor jeg spør.

Lenke til kommentar
Er vel bedriftspakke dør-til-dør de har og ikke bedriftspakke over-natten?

6421611[/snapback]

 

kan vel stemme. har aldri merket noe uansett, da pakken som regel er hos meg relativt kjapt.

6421636[/snapback]

 

Samme her. Men siste gang gikk pakken plutselig som servicepakke. Ifølge Amentio var det gjort en feil hos underleverandøren da. Synes Amentio både har vært greie på pris og utsendingstid. Og når man får dør-til-dør levering så sparer jeg ca 1 dag også i sending.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...