Gå til innhold

100km/t i 60 sone


SoftChIP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden kjørte du i 100 i en 60 sone? :dontgetit: Bra at du ikke "skryter" av det i alle fall, som mange faktisk gjør.

 

PS! Er selvsagt ikke perfekt selv heller, men å kjøre så fort i 60 sone igjenom bebygd strøk, når du akkurat har fått lappen.... :hmm::no:

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kjørte du i 100 i en 60 sone?  :dontgetit: Bra at du ikke "skryter" av det i alle fall, som mange faktisk gjør.

 

PS! Er selvsagt ikke perfekt selv heller, men å kjøre så fort i 60 sone igjenom bebygd strøk, når du akkurat har fått lappen....  :hmm:  :no:

6437752[/snapback]

PS: Jeg forsvarer ikke det jeg har gjort så vær vennlig å ikke si jeg får som fortjent osv. Det vet jeg allerede

SKjerp deg Sceolan :nei:

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kjørte du i 100 i en 60 sone?  :dontgetit: Bra at du ikke "skryter" av det i alle fall, som mange faktisk gjør.

 

PS! Er selvsagt ikke perfekt selv heller, men å kjøre så fort i 60 sone igjenom bebygd strøk, når du akkurat har fått lappen....  :hmm:  :no:

6437752[/snapback]

PS: Jeg forsvarer ikke det jeg har gjort så vær vennlig å ikke si jeg får som fortjent osv. Det vet jeg allerede

SKjerp deg Sceolan :nei:

6437875[/snapback]

 

Jadajada, jeg så den :-) Beklager, men måtte bare riste litt på hodet, :no: Skulle vel heller ha stått "var jeg så dum..." istedet for "var jeg så uheldig..." Men det blir en annen sak, vet ikke hva du kan forvente i straff osv. desverre. :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kjørte du i 100 i en 60 sone?  :dontgetit: Bra at du ikke "skryter" av det i alle fall, som mange faktisk gjør.

 

PS! Er selvsagt ikke perfekt selv heller, men å kjøre så fort i 60 sone igjenom bebygd strøk, når du akkurat har fått lappen....  :hmm:  :no:

6437752[/snapback]

 

Ikke for å forsvare det jeg gjorde men jeg setter litt tvil til at politiet satt det som tettbebygd. Det er hus i nærheten ja, men det var tross alt et jorde på hver side..

 

mvh SoftChIP

Lenke til kommentar
Man kan vel få både bot og fengsel..?

6422148[/snapback]

Kjenner til et par som har gjort akkurat det ja, forøvrig er ikke langt over fartsgrensen midt på natten når det er enda vanskeligere å se hva som kommer noen formildene omstendighet, så det med 1-2 år er veldig sannsynlig her. (minst)

Lenke til kommentar
Kjenner til et par som har gjort akkurat det ja, forøvrig er ikke langt over fartsgrensen midt på natten når det er enda vanskeligere å se hva som kommer noen formildene omstendighet, så det med 1-2 år er veldig sannsynlig her. (minst)

6473751[/snapback]

 

Det var ikke vanskeligt å se nei. både gatebelysning og skyfri himmel (sommernatt).

 

mvh SoftChIP

Lenke til kommentar
For mange år siden opplevde jeg noe lignende. Etter det har jeg nesten aldri passert grensen for å miste lappen. Man lærer noe av slikt  :whistle:

 

Vil forøvrig påstå at nattkjøring IKKE er en formidlende omstendighet her.

6473788[/snapback]

 

Det vil jeg tro ;)

 

Trur jeg lærer av detta jeg og... (så det var vel bra at jeg ble stoppa) :p

 

mvh SoftChIP

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikkert korrekt det ja, ikke så ille da egentlig, men ille nok :(:(

 

Du får gjøre andre ting nå da når du ikke har lappen, sykle og løpe for eksempel :)

Kanskje i ettertid finner du ut at det var greit at du mistet den også, for du har sikkert lært masse allerede av det? :)

Lenke til kommentar
Regner med at du fikk se målingen politiet tok av deg når du ble stoppet?

6529640[/snapback]

 

Jeg fikk se laseren ja. 100km/t

 

Jeg ringte inn til politiet og fikk prate med ei og hu sa at jeg nok ville få 8 måneder uten lappen og 9600kr i bot og måtte ta teori og praksis på nytt.

 

Jeg skal i militæret om en måned så da er det ikk SÅ ille å miste lappen....

 

mvh SoftChIP

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Trådstarer: Du skriver "formildende omstendigheter" - Hvor får du dette fra?

 

* midt på natta i en forlatt bygd (ingen ute)

- Midt på natta ja... Med 50% nedsatt sikt er det selvsagt _mye_ tryggere å kjøre fort enn når du ser optimalt, det må da alle vite...

 

*rett strekning

- Jeg skal love deg at en punktering i denne hastigheten kan bli minst like fatal selv om det er ett rett strekke...

 

*oversiktlig

- I følge hvem? Deg selv som kjører midt på natta med nedsatt sikt grunnet mørke? Du så jo tydeligvis ikke politikontrollen, så SÅ oversiktlig kan det jo neppe ha vært...

 

*aldri tidligere straffedømt eller fått bøter

- Aldri tidligere straffedømte/bøtelagte kan like fort bli drapsmenn som andre tidligere straffedømte...

 

Det er bare dårlige argumenter du kommer med, sett positivt kanskje fra ditt eget ståsted, men i realiteten er det rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...