Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: -87 Celica OPPDATERT :)


Anbefalte innlegg

Her er da min Celica :)

-87 modell 2.0 GT, gått 164000 ifølge serviceheftet. Noe rust, men prøver å fjerne litt av det :) Bilen var full av klistremerker når jeg kjøpte den, men har heldigvis fådd fjernet mesteparten.

 

Mods( :p ):

KN luftfilter

Ny bakpotte (Simons, er ikke montert på bildet. Det ble vakker lyd :))

Mille Miglia felger, 16" 45profil

12" RF sub m/forsterker

Fjernet 1000-metringene :p

 

Planer:

Senking, den ble seende veldig høy ut med nye felger :(

Bumpercare

Polering/rubbing, prøve å få lakken litt bedre

Skifte venstre forskjerm grunnet rust (mangler bare å lakke den nye forskjermen så er den klar)

Lakke speilene røde

Flere forslag?

 

Første bildet er sånn den var når jeg hentet den, andre bildet er igår :)post-28658-1151703972_thumb.jpgpost-28658-1151704031_thumb.jpg

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Eit tips, eg ville ha fjernet ekstra lysa frame. Dei var veldig store til den bilen, var ikkje så fint etter min smak.

8149376[/snapback]

 

Ja, det var noe av det første jeg gjorde, likte heller ikke de noe særlig, fordeom det var deilig med mye lys når det var mørkt, langlysene på bilen er ikke noe særlig :(

Lenke til kommentar
Eit tips, eg ville ha fjernet ekstra lysa frame. Dei var veldig store til den bilen, var ikkje så fint etter min smak.

8149376[/snapback]

 

Ja, det var noe av det første jeg gjorde, likte heller ikke de noe særlig, fordeom det var deilig med mye lys når det var mørkt, langlysene på bilen er ikke noe særlig :(

8153554[/snapback]

 

du kan jo sjula noen goe lys under bilen. eller noe sån. Ha noen mindre og meir sjult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...