Gå til innhold

Burde jeg kjøpe Nintendo ds lite?

NikkoDee

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

jeg skal snart på ferie å skal ha en lang kjøretur. jeg vill kjøpe noe nytt som nintendo ds lite eller psp! men jeg er mest intrisert i nintendo ds. hve er de som er så bra med nintendo ds lite i forhold til vanlig nintendo ds og hvorfor burde ej kjøpe den??

Edit: går de ann å gjøre ting uten å ha spill inni?

Endret av NikkoDee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jajajajajaja!

Nå har ikke jeg hatt vanlig DS.

Men jeg har hatt DS-Lite og Mario & Luigi Partners in time siden fredag, og det faktisk en av dem mest fantastiske opplevelsene jeg har hatt innen for spill på iallefall ett år!

Skrevet

Jeg vil sterkt anbefale Nintendo DS/ Eller DS lite. De to konsollene er meget like, bare at ds lite ser tøffere ut og har bedre lystyrke. Om du er interessert i en BILLIG men pent brukt nintendo DS (ikke lite) kan du slenge meg en pm :)

Skrevet
Edit: går de ann å gjøre ting uten å ha spill inni?

6405778[/snapback]

Dette går kun an på psp. Da kan du se filmer i baksetet i bilen eksempel.

Skrevet
men jeg har sett at de går an å teine og skrive beskjeder å slikt på ds! er de et spill da?

6406699[/snapback]

Nei.. Det ligger i systemet. Men du burde ha en mottaker da :p

Etter det jeg har lest kan du kjøpe en forbedret versjon av funksjonen (husker ikke hva den het)

Skrevet

Du kjøper DS Lite fordi den skjermen er så utrolig mye bedre enn på standard DS. En helt ny verden. Fikk min DS Lite for 2 dager siden, nå vil jeg ikke en gang se på min gamle DS.

Fredag kommer New Mario Bros til DS, et veldig solid sommerspill med mange timer underholdning.

Skrevet
Fredag kommer New Mario Bros til DS, et veldig solid sommerspill med mange timer underholdning.

6406915[/snapback]

Det kommer broren min til å skaffe seg. Gjett hva jeg skal låne på turen til sverige :p

Skrevet (endret)

Kjøp deg PSP. Du får med en film "avspiller", MP3 spiller og bilde "fremviser" på kjøpet.

EDIT: Leif

Endret av Vorpal
Gjest Yoshi
Skrevet

Jeg kjøpte DS lite i dag, med spillet New Super Mario Bros. Det er skikkelig gøy. :p

Vil tro DS er et bedre valg for ferieturer fordi den har bedre batteri enn PSP og har skjermer som er bedre i sollys. :)

Skrevet
Jeg kjøpte DS lite i dag, med spillet New Super Mario Bros. Det er skikkelig gøy. :p

Vil tro DS er et bedre valg for ferieturer fordi den har bedre batteri enn PSP og har skjermer som er bedre i sollys. :)

6407487[/snapback]

Du har jo billader. Eller ekstra batteri?

Gjest Yoshi
Skrevet

6407487[/snapback]

6407495[/snapback]

Ja, men det kommer jo i tillegg. ;)

Skrevet

6407487[/snapback]

6407495[/snapback]

Ja, men det kommer jo i tillegg. ;)

6407501[/snapback]

Hmm.. Da tror jeg min neste data blir en bærbar. Fordi tastatuer og musen kommer i tillegg.. :tease:

Gjest Yoshi
Skrevet
Hmm.. Da tror jeg min neste data blir en bærbar. Fordi tastatuer og musen kommer i tillegg..  :tease:

6407517[/snapback]

Bah, den sammenlikninga var for drøy til å være relevant, du. :p

Altså.. Ang. batteri: Enten kan du ha godt batteri, eller annen maskin, men må kjøpe et batteri til, eller eventuelt billader. Går vel an å få kjøpt billader til DS også?

Skrevet

6407487[/snapback]

6407495[/snapback]

Jeg har sikret meg et ekstra batteri og billader og har solskjerm i ruta :p

Skrevet
om jeg nå kjøper et spill som de går an å linke på via nette, hvordan kan jeg liksom koble meg til nette??

6407671[/snapback]

Du gjør dette via trådløst nettverk

Skrevet
men når jeg har kjøpt den.. er de noe jeg trenger å gjøre for å få internett på den??

6407718[/snapback]

Niks... Du må bare stille den in til å ta imot signaler fra trådløs-nettvrket

Skrevet

jeg har tenkt å kjøpe Wario Ware, nintendogs og new super mario bros

synest dere at de var gode valg eller burde jeg kjøpe noe annent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...