Gå til innhold

ventrilo server room noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi er en klan/guild som har problemer med flere brukere på teamspeak siden deres nettverk er sperret for udp trafikk og lurte på om det er noen som har et ventrilo rom å gi oss?

evt om noen har tips om gratishosting av ventrilo, å leie er ikke et alternativ forløpig, vil sjekker gratis muligheter først. De suger penga ut av oss på alle mulige måter i spillbransjen, må prøve kutte kostnadene :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg ikke vært på jobb så kunne dere fått ett rom, men får ikke det fikset det her(offshore).

Men, det koster faktisk latterlig lite selv om du skulle være 13 år og har 20.- i ukelønn. 200.- hos f.eks gameserver for 6 måneder. Og sikkert billigere andre steder.

Finnes mange folk på irc som gir ut rom mot at du (dere) idler i kanalen deres og. /amsg ned kanalene du er på :p

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

greia er at vi er gjerne 50 spillere, 40 i raidet og trenger da 50 slot server, som koster ganske mye og drar endel båndbredde, men nå kanskje jeg klarer fikse dette selv :p får se om et par måneder. Men kom gjerne med forslag, Jeg har sett på gameserver.no, -> kjappe 800 kroner for 6 mndr, ikke at dette er all verdens mye, men det er jo faktisk litt

EDIT: det var forresten veldig snillt av deg å tilby noe slikt

Endret av opticus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...