Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk fatt i denne her en dag:

615R7KN+QRL._SS500_.jpg

Knall skive. Finnes også en Nigeria disco-funk special, den er også glimrende. Verdt å sjekke ut.

Skrevet

Har egentlig aldri forstått meg på de. Jeg har mer sansen for sideprosjektet deres da. A Silver Mt. Zion som er definitivt verdt en lytt.

Skrevet

Jeg fant den sangen her på mobiltelefonen og er mildt sagt hektet. Noen som kan anbefale noe i samme gate?

Freeloader - Pure Devotion:

:D

Skrevet (endret)
Jeg fant den sangen her på mobiltelefonen og er mildt sagt hektet. Noen som kan anbefale noe i samme gate?

Freeloader - Pure Devotion:

:D

Husker jeg digga Freeloader for en god del år siden, men husker dessverre ikke noen sanger av dem i farta.

EDIT: Nei faen, det var visst en sang som het Freeloader tror jeg som jeg digga. Det der ble litt for fjortis for meg, selv da.

Endret av DJ_Dark
Skrevet
Herregud så bra Godspeed You! Black Emperor er. Tror jeg dør. :love:

Så enig, så enig. Har hatt en skikkelig GY!BE-periode nå. De fantastiske oppbygningene, til det orgasmiske klimaksene er helt fantastiske :)

Er ikke så keen på A Silver Mt. Zion som jeg er på GY!BE. De har en spennende sound, og sanger som God Bless Our Dead Marines gir gåsehud. Men de er ikke det samme som GY!BE!

Skrevet

Visste ikke om noen andre steder å poste denne.

Frank Zappa har en interessant teori om populærmusikkens utvikling siden 60-tallet. Synes dere også at det er noe i det han sier?

Skrevet
en kompis bestilte noen t-shorter derfra, han fikk det 2 uker etterpå tror jeg

Hvordan var dem? Er det sånn etter 2-3 vasker så begynner de og bytte farge eventuelt miste ansikt?

Skrevet
Herregud så bra Godspeed You! Black Emperor er. Tror jeg dør. :love:

Plater du sitter på?

Alle. :)

Favoritt står mellom LYSFLATH og F#A#*infinity*

Uten "Static" så hadde nok LYSFLATH vært favoritten.

Skrevet

Sleep er herlig i hvert fall. Elsker stemningen i sangen, alt ifra monologen i starten til klimakset.

Mens man er inne GY!BE, kan jeg anbefale denne fantastiske, deprimerende og fascinerende filmen, akkompaniert av vår alles Godspeed You! Black Emperor.

Skrevet

Så den nettopp, faktisk. Sinnsykt kult, AKKURAT sånne bilder jeg har hatt i hodet når jeg har hørt sangen.

Sleep er muligens mitt favorittstykke musikk. Sånn alt i alt.

Skrevet

Har ikke hørt noe av A Silver Mt. Zion enda, men av GY!BE vil jeg kanskje i første omgang anbefale Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven.

Det er det albumet jeg føler er mest tilgjengelig. F#A#*uendelighets-tegn* er også utrolig bra.

Sjekk ut begge. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...