Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Ida Marias "Stella" på 7" idag, og på b-siden var det to særdeles spesielle utgaver av et par sanger jeg hadde hørt før.

Det er liksom ikke stemmen jeg kjenner fra Ida Maria, men det var ikke akkurat dårlig, selv om det høres ut som en jentunge som synger eller noe sånt.

Er uansett helt hekta på "Small People's Smiles" nå, har ingenting i mot å reise meg hvert 6-7. minutt for å sette stiften tilbake på start på platespilleren og sette på de to spora på side b.

Det at vinylen er blå, er også digg ^^

Tror jeg må rippe den når jeg først er i gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Tom Petty - Free Fallin

syns denne er litt kul jeg :)

Se filmen hos Youtube

Endret av Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Digg låt det. Men mange amerikanske mainstream videomakere er elendige på symbolikk i videoene sine. De må på død og liv ha en linjær handling i videoen. Det er så utrolig kjedelig!!...ngh!

:)

Endret av Lidskjalv
Skrevet

Musikkvideoer generelt er kjedelige. De som faktisk er interessanne å se på er de hvor du faktisk ser bandet spille musikken (musikkvideoer for solo-artister er uansett møkk-kjedelige) og har null handling.

Skrevet

Denne dama er simpelthen über. Takk for at det fremdeles finnes store overraskelser der ute.

Kjære Sia, hvor var du i mitt liv i da du ga ut dette albumet i 2004?

(Ps...Dette er en bra video :))

Skrevet

Jeg har i det siste blitt sykt hekta på folke/komedie duoen Flight of The Conchords. Er det noen som vet av noe lignende (stand-up/folk/komedie)

Jenny

Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros

Skrevet

Flight of the Conchords er vannvittig morsomt! Vet ikke helt om de passer inn i denne tråden, ettersom de fleste hører på dem pga. vitsene og ikke musikken.

Skrevet
Flight of the Conchords er vannvittig morsomt! Vet ikke helt om de passer inn i denne tråden, ettersom de fleste hører på dem pga. vitsene og ikke musikken.

Ja, det stemmer vel. Men du kan vel ikke nekte på at begge er dyktige musikere..?

*Og for de som er interessert i det samme spørsmålet jeg stilte; Stephen Lynch*

Skrevet

Det kan jeg ikke nekte for. De har spilt mange ting jeg synes er veldig kule og interessante, for eksempel versmelodien på Pencils in the Wind og den helt sinnsyke Bowie Song, om jeg skulle nevne noen.

Skrevet

Sia var utrolig bra, skikkelig chill.

Selv er jeg helt hekta på "Karmacoma" av Massive Attack med Tricky.

Syns sangen er skamdigg, og videoen er skikkelig rå den også!

Skrevet

Fy pokker. Stray Cats er noe av det beste innen musikk. La meg presentere noen låter:

Se filmen hos Youtube

"Rock This Town". Herlig låt.

Se filmen hos Youtube

*Nynne* "Stray cat strut, I'm a ladies cat!"

Se filmen hos Youtube

Denne låta har jeg hørt på fantastisk mange ganger. "(She's) Sexy + 17"

Denne live-versjonen av "Rumble in Brighton" er sinnsykt tøff synes nå jeg.

Rockabilly er gode saker. :w00t:

Skrevet

Noen andre som forsøker å bestille billetter til Cohen-konserten på billettservice?

Sjekk ditt kjøp

Du kan prøve igjen eller kontakte Billettservice Callsenter på telefon 815 33 133, hverdager fra 09:00 til 17:00, lørdag fra 10:00 til 14:00.

Hva er dette for noe tull??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...