Gå til innhold

HW-Lan 06: Designkonkurranse


RBW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
disse malene går sikkert ann å bruke ;)

6400224[/snapback]

 

Ypperlig. Men har du en høyoppløselig logo vi kan ta i bruk? Litt tåpelig hvis jeg må bruke tid på å mekke logoen selv...

6400302[/snapback]

 

Det er jo hele poenget. Hele designet skal du lage selv.

 

 

Forslag fra min side er sendt inn.

Lenke til kommentar
disse malene går sikkert ann å bruke ;)

6400224[/snapback]

 

Ypperlig. Men har du en høyoppløselig logo vi kan ta i bruk? Litt tåpelig hvis jeg må bruke tid på å mekke logoen selv...

6400302[/snapback]

 

Det er jo hele poenget. Hele designet skal du lage selv.

 

 

Forslag fra min side er sendt inn.

6400321[/snapback]

 

Reglene sier:

# Må inneholde logoen til Hardware.no

 

Betyr det at jeg kan lage min egen HW.no-logo?

Lenke til kommentar

Tomat og fargoth:

# Må inneholde logoen til Hardware.no

# Må nevne søstersidene:

Gamer.no, Akam.no, Amobil.no, Kulturo.no, Prisguide.no og Diskusjon.no

# Det må komme fram at eier av t-skjorten støtter (sponser) HW-LAN

 

Med andre ord er dette helt åpent, vil jeg tippe :)

Lenke til kommentar

Morsomt å se diskusjonen. Dere alle har rett, noen mer enn andre :)

Denne t-skjorten har flere misjoner, og derfor satt vi opp konkurransen slik. Hensikten er å få pene t-skjorter, men kanskje vi også får noen smarte forslag til hvordan vi kan presentere oss kortfattet.

Dette er en hardware nettverket t-skjorte. De fleste av brukerne våre bruker flere av tjenestene våre i en ellar annen anledning. Kanskje du leser gamer.no fast og stikker innom hardware eller prisguide når du leter etter noe. Eller du er en mobilfrik på amobil som også tilfeldigvis vil lese siste omtale av strategispillet du venter på?

Derfor er det lov å bruke hardware.no logoen..vi oppfordrer til det, men ønsker at det skal komme tydelig fram bredden i nettverket. Derfor "opplistingen" av nettsidene som er medarrangører på LANet.

Og ikke minst er dette en støtte erklæring for HW LAN, slik at vi kan fortsette med denne typen aktiviteter i fremtiden.

 

 

Claes

Ansvarlig HW LAN

Lenke til kommentar

Det står "Fri bruk av farger". Betyr det at man kan ha en annen grunnfarge enn hvit på selve T-skjorten? For eksempel en sort T-skjorte med lys blå skrift? Og at man kan bruke bilder i designet? Det blir i så fall en påkostet trøye...

 

Og i så fall, hva med ettertrykk av navn? Kan/skal det skje i og på farger, eller må vi ha et lyst felt å legge navnet i hvis ikke hele skjorten er lys? (Vil det være utstyr som kan skrive navnet med f. eks. hvitt trykk på en mørk skjorte, eller går ikke det?)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...