heiavard Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei.Håper og ber på mine knær at noen kan hjelpe meg litt her.Har kjøpt CINET sin media center og klarer ikke å få tv signalet gjennom den.Eller jeg den finner det iallfall ikke.Kan kun velge analoge kanaler eller kompositt 1 eller 2.Vet ikke hva det er en gang.Tv signalet ligger på EXT 02.men det nytter det jo ikke å finne.Noen med gode forslag før jeg blir splitter pine gal. Takk!
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Denne du har? https://prisguiden.no/product.php?productId=39655
Hårek Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Fortell litt om hva slags TV signaler du bruker. Er det UPC digital, Lyse, parabol, eller hva? MediaCenter leveres med en vanlig analog tuner og det er ganske begrenset hva den kan brukes til når man har digital kabelTV.
heiavard Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Denne du har? https://prisguiden.no/product.php?productId=39655 6397245[/snapback] Ja stemmer det.Så har jeg et Hitachi 42pd6600 Tv (plasma,visst det skulle hjelpe)
heiavard Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Fortell litt om hva slags TV signaler du bruker. Er det UPC digital, Lyse, parabol, eller hva?MediaCenter leveres med en vanlig analog tuner og det er ganske begrenset hva den kan brukes til når man har digital kabelTV. 6397317[/snapback] Har canal digital igjennom parabol.Det må vel finnes en måte å gjøre dette på.?
Hårek Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hvis du vil bruke MediaCenter fullt ut så trengs et parabolkort i PC'en. Dette vil da erstatte paraboltuneren. Men slike parabolkort finnes det ikke mange av. Ellers kan du ta signalet ut fra den paraboltuneren du har og sende det til MediaCenter (f.eks på kompositt). Men det blir da fremdeles paraboltuneren som velger kanal. Det er ikke akkurat noen god løsning. Jeg har også CD på parabol, har tuner med harddisk. Det er den absolutt beste løsningen for opptak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå