Gå til innhold

Anarchy Online feirer 5-årsdag (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anarchy's 5årsdag feires, men WWII Online, som ble 5 år for noen dager siden snakker ingen om.

Over 300,000 folk som har spillt det etter 6. Juni 2001 ble invitert til 14 dagers gratis spilling.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Er det fortsatt mange som spiller dette, selv etter så lang tid?

Skrevet (endret)
Er det fortsatt mange som spiller dette, selv etter så lang tid?

6395468[/snapback]

Mange flere enn på lenge. Jeg tror det er mange som har begynnt med det igjen siden det ble gratis.

Endret av Phoenixs
Skrevet (endret)

Får nesten lyst til å starte opp igjen selv :p

Edit: En liten ting, jeg har jo allerede en account, som jeg satt på frys i november ifjor, og jeg har kjøpt inn alle expansion pakkene fra før, vil jeg få 30 dager gratis hvis jeg reaktivere kontoen da?

Endret av Nitrius
Skrevet

Edit: En liten ting, jeg har jo allerede en account, som jeg satt på frys i november ifjor, og jeg har kjøpt inn alle expansion pakkene fra før, vil jeg få 30 dager gratis hvis jeg reaktivere kontoen da?

6395961[/snapback]

Tviler på at du får 30 dager gratis om du reaktiverer en fryst konto. Tror 30-dagerstilbudet kun gjelder nytegnede kontoer.

Skrevet

6395961[/snapback]

Tviler på at du får 30 dager gratis om du reaktiverer en fryst konto. Tror 30-dagerstilbudet kun gjelder nytegnede kontoer.

6398783[/snapback]

Stemmer vel det du sier, men skader ikke å spørre.

Frister virkelig å teste ut AO igjen men vet ikke helt..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...