Gå til innhold

24 - 36hour downtime for noen realms!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møkk, så kjipt :(

Det er hver eneste gang jeg har lyst til å spille WOW! Så er det et eller annet server DRITT!

Skrevet

Har heldigvis en undead mage på Balnazzar. Men det blir så veldig ensomt :(

Om noen har lyst, så må de gjerne whispre Arinomi. Da blir jeg veldig glad :)

Skrevet

Kunne gjort det jeg :(

Vist jeg hadde hatt en char på Balnazzar, gud så kjipt at det ikke går ann å lage nye nå!!

Skrevet (endret)
Cross-Realm Battlegrounds

For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. Coming in patch 1.12 are cross-realm PvP Battlegrounds, linking Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for the biggest battles yet!

6394024[/snapback]

:dribble: Det høres utrolig kult ut!

Endret av lago
Skrevet (endret)

Seriøst, dere som blir lei dere etc. Se på dette som en dårlig unskyldning til å komme dere ut og gjøre noe annet :p Skal selv spille fotball med 15 andre kamerater kl 18. Blir god knall :w00t:

Er snakk om 1-2 dager ;)

EDIT: Doh, sletta den ene char'en jeg hadde på en server som var oppe før jeg prøvde å lage en ny en :!: Null wow på meg what so ever da :p

Endret av bandreas
Skrevet
Ahh, gjett om jeg ble glad når jeg fant igjen en bortglemt alt på en av serverne som var oppe.^_^

6399637[/snapback]

Hvilken? Ikke tilfeldigvis Balnazzar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...