Gå til innhold

TES: Er oblivion et onlinespill? [Haster!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skrudde maskinen av og på :) Nå virker det :) men jeg har et problem... Jeg har 512 mb RAM på PC-en min, men likevel hakker spillet veldig og går veldig sakte! Dette skjedde ikke i da jeg var inne i hulene (helt på starten i spillet). Alt går veldig sakte og hakker. Vet noen hva dette skyldes?

6395052[/snapback]

512 mb er ikke så mye for Oblivion. Skaff deg litt mer, eller skru ned innstillingene dine.

Endret av Arang
Lenke til kommentar
Jeg skrudde maskinen av og på :) Nå virker det :) men jeg har et problem... Jeg har 512 mb RAM på PC-en min, men likevel hakker spillet veldig og går veldig sakte! Dette skjedde ikke i da jeg var inne i hulene (helt på starten i spillet). Alt går veldig sakte og hakker. Vet noen hva dette skyldes?

6395052[/snapback]

Jeg har samme problem selv. Selv installerte jeg en mod som halverte lengden på gresset slik at grafikkkortet fikk mindre å jobbe med. Den letteste løsningen for deg tror jeg vil være å søke etter tweaks for Oblivion på nettet eller å skru ned oppløsningen i spillet til 1024x760. Oblivion er ganske krevende for grafikkortet så å prøve å slå ned kvaliteten på enkelte effekter kan hjelpe.

Du bør kjøre med 0 antialiasing hvis du kan det siden dette kveler de fleste grafikkort, men anisotropic filtering kan slåes opp litt.

Ellers så finnes det guider som f.eks. denne der det kan stå noen hint:

http://www.atomicmpc.com.au/article.asp?CIID=36546

Lenke til kommentar

Trådstarter har for lengst fått svar på det svært enkle spørsmålet sitt, pluss noen flere spørsmål. Hvis man lurer på noe mer om Oblivion, så start heller en ny tråd om det. Én samletråd for mange ulike spørsmål, med en villedende overskrift, er ikke noe vi ønsker på dette forumet.

Denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...