Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Felg "deksel" / kapsel


Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hva den korrekte betegnelsen er, men jeg mangler fire stk såkalte deksler eller kapsler til mine sommerhjul. Jeg husker ikke detaljene i hodet, men det er alu-felger (14 eller 15 tommer). De er 5-eiket. Er det noe sted i Oslo området jeg kan få kjøpt slike kapsler?

 

Jeg antar at det kommer an på merket på felgene etc, men jeg tror disse felgene ikke er av et kjent merke og lurte på om det finnes noen slags "standard" kapsler eller noe slikt som kan fungere (gjerne med feks VW merke på).

 

noen som har tips til hvem jeg burde forhøre meg med angående en slik sak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Senterkopper det er snakk om..?

6391311[/snapback]

 

Siden han nevner at han gjerne ønsker "kapsler" med VW-logo på, høres dette mer ut som senterkopper spør du meg. I tilfelle skulle jeg tro at det bare var å dra til en VW-forhandler og spørre om de hadde det der, hvilket jeg er ganske sikker på de har.

Lenke til kommentar

Hvilken produsent er det som har laget felgene dine?

 

Hvis det ikke er VW original-felger så passer ikke de koppene som VW selger, jeg har selv bestilt slike men de passet ikke så jeg leverte de tilbake og fikk igjen pengene.

Må vel på en dekkbutikk og spørre etter slike sikkert.

 

Jeg formoder det er de som sitter midt i felgen, rundt 5-6 cm i diameter, plastdeksel, vi snakker om her? :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...