Gå til innhold

nokia n80, videotelefoni og netcom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har fått dette til å virke?

Er flere på jobb som har denne kombinasjonen, men vi får dette ikke til å fungere. Får bare feilmeldinger om at mottaker eller nettet ikke støtter videotelefoni!

Fikk nytt 3g simkort for noen dager siden, og netcom sin kundesupport klarer ikke å finne ut av dette, de bare skyller på nokia!

Marius

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å skylle på Nokia blir for dumt. Jeg har telenor og videotelefoni fungerte smertefritt fra første stund. Uten noe som helst oppsett. Nytt sim-kort trengte jeg heller ikke.

Dette er netcom sin feil... det er det ikke tvil om.

Skrevet

Har netcom sitt bedriftsabbonement, så dette er ikke noe kontantkort problem. Er vel bare å fortsette å ringe inn til kundesupporten deres og håpe at jeg treffer rett person!

• 4 uker senere...
Skrevet

Har nå fått videotelefoni til å fungere, fikk tilslutt snakke med en teknikker på 2.linje support. Det tok 5 minutter fra jeg kom igjennom til alt var ok! Aner ikke hva han gjorde, tror han resatte noe, måtte slå av og på telefonen så fungerte det. Har sikkert snakket med 1.linje support nærmere 10 ganger uten at de fant feilen(joda, de ba meg restarte telefonen hver gang!), så lærdommen er, bli satt over til 2.linje med en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...