mgrav Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hei, er det noen som har fått dette til å virke? Er flere på jobb som har denne kombinasjonen, men vi får dette ikke til å fungere. Får bare feilmeldinger om at mottaker eller nettet ikke støtter videotelefoni! Fikk nytt 3g simkort for noen dager siden, og netcom sin kundesupport klarer ikke å finne ut av dette, de bare skyller på nokia! Marius
Symbian_Pro Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Å skylle på Nokia blir for dumt. Jeg har telenor og videotelefoni fungerte smertefritt fra første stund. Uten noe som helst oppsett. Nytt sim-kort trengte jeg heller ikke. Dette er netcom sin feil... det er det ikke tvil om.
Bersagel Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har Telenor selv, og jeg deler Symbian_Pro sine erfaringer!
Skikongen Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har NetCom og N80. Ingen problemer what so ever med videotelefoni.
Eulogy Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Husk at videotelefoni ikke virker med netcom kontant. Kanskje det er der feilen ligger?
mgrav Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Har netcom sitt bedriftsabbonement, så dette er ikke noe kontantkort problem. Er vel bare å fortsette å ringe inn til kundesupporten deres og håpe at jeg treffer rett person!
mgrav Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Har nå fått videotelefoni til å fungere, fikk tilslutt snakke med en teknikker på 2.linje support. Det tok 5 minutter fra jeg kom igjennom til alt var ok! Aner ikke hva han gjorde, tror han resatte noe, måtte slå av og på telefonen så fungerte det. Har sikkert snakket med 1.linje support nærmere 10 ganger uten at de fant feilen(joda, de ba meg restarte telefonen hver gang!), så lærdommen er, bli satt over til 2.linje med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå