Black&White Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har fylt opp max antall med gull man kan ha i stash, så hvis jeg dør med min char nå så mister jeg alt gullet som er i inventory. Lurte på om det finnes en mod eller lignende som kan øke antall gull man kan ha i stash!?
FelixXx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Tviler på det... Har max gull i inventory selv, og det eneste jeg har fått med meg at man kan gjøre, er å ha det i inventory..
Nosferatu Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ta en titt på denne.. Utrolig bra.. Husker ikke helt åssen det er med gold, men du har stæsj plass så det holder http://phrozenkeep.it-point.com/forum/dloa...le&file_id=1335
Shamron Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Lag ett hell-game, dra til Anya og gamble circlets. Alt som gir skills, faster cast rate, all resists OG strenght er godly. Ellers kan du finne masse annet bra også, men det er ingen grunn til å la være å bruke penga.... ~::Shamron::~ Diablo II accounts: KoH-Shamron & KoH-Shamron2 Clansite: www.clankoh.org
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Gold i Diablo II har ingen egentlig verdi annet enn repairs/Gambling/Arrows
Lycantrophe Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Eller buy fra Malah. Selger bare Magic men 3+ WarCries er alltid flott på en glaive
efikkan Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg bruker som regel å ha penger og lignende på "mules" (altså ekstra personer).
SCV Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Denne tråden er vell for det første helt feil plassert (leke moderator ) Men til saken, når stashen din er full av spenn og charen din også så er det bare en ting og gjøre gamble Gerrige faen! -Fred ut-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå